Haen laulajaa, kitaristia, kosketinsoittajaa ja rumpalia. Omia biisejäni soittamaan. Katso lisää sivulta http://www.myspace.com/thepresidentofus
Muusikoita haetaan Tampere/Nokia
7
818
Vastaukset
- qwerttii
Morjesta täällä olis kaks kitaristin alkua bändiin jos kaks vaan kävis mut hei minkä ikänen oot ja kuinka kauan oot ite soittanu mut täytyy myöntää et hyvää musaa teet:)
itse olen vähän erimieltä ainakin noista pätkistä mitä tuolla oli. kitarariffit oli ihan ok mutta laulu oli aika huonoa. tietysti asia muuttuu kun tulee uus laulaja ja siitä voi tulla jo ihan hyvän kuulostaki
- thepresidentofus
Guitardude kirjoitti:
itse olen vähän erimieltä ainakin noista pätkistä mitä tuolla oli. kitarariffit oli ihan ok mutta laulu oli aika huonoa. tietysti asia muuttuu kun tulee uus laulaja ja siitä voi tulla jo ihan hyvän kuulostaki
Sehän se ongelma onkin kun en osaa laulaa. Kun saisi kunnon laulajan niin miltähän nuo kuulostaisi?
thepresidentofus kirjoitti:
Sehän se ongelma onkin kun en osaa laulaa. Kun saisi kunnon laulajan niin miltähän nuo kuulostaisi?
sen näkee sitte kun laulaja löytyy
- Nachooo
...Paskaa ei voi muuta sanoa ö_ö
- koittanut
levy-yhtiöitä lähestyä noilla biiseillä?
Saattais kannattaakkin! - suwat90
eiks täällä tarvittu rumpalia..jos kyllä se olisin minä ilman muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2166032Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562262
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412102Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161779- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621397Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351281Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091007