Minulla on ihan ehjät ja ns. toimivat kestopuulaatat parvekkeella mutta kun ne on ollut myös talven siellä ja ovat nyt 3 vuotta vanhat niin ne on jotenkin rumiksi mennyt. Olen kyllä pessyt niitä harjalla mutta mitä niille voisi tehdä että niistä saisi uudennäköiset ja siistit? Vinkkejä kiitos!
kestopuulaattojen
uudistus
1
656
Vastaukset
- Sinirenki
Käsittele ne puuöljyllä, esimerkiksi Valtti Akvalla. Se on vesiohenteista ja sävytettävissä. Värikartasta vain etsimään sopivaa sävyä. Eikä sen sävyn tarvitse olla ihan lopullinen. Olen jälkimmäisellä kerralla vaihtanut astetta tummempaan sävyyn.
Kyllästetyt, vihertävät puulaatat ovat nykyään aivan toisennäköiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747