KAMALIN fetissi

kyselijä

Kerropas, millainen on mielestäsi kauhein seksuaalinen fetissi, mistä olet kuullut?
Mitä fetissiä et voi ollenkaan ymmärtää?

Itse en ymmärrä eläinseksiä. En näe siinä yhtään mitään kiihottavaa ja säälin niitä eläinparkoja.
Sen sijaan minusta esim. housuunpissaaminen ja tyttöjen väliset leikit (olen itse tyttö) ovat kiihottavia, mitkä taas joidenkin mielestä voivat olla niitä kamalampia fetissejä ;)

Mielipiteitä vaan kehiin!

29

9513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarina

fetissi on ehdottomasti toisen suuhun paskantaminen!En näe siinä MITÄÄN kiihottavaa..ainoastaan saa oksennusrefleksin aikaan..niin ja tuosta oksennuksesta tuli mieleen,se kuuluu myös iljettävimpiin fetisseihin..hyi s..tana..etten paremmin sano!

• tuulikki

mulla ku kaarinalla.
        ihanin on tuo pissaaminen ;)

• Zap

Hmm... Minä en täysin ymmärrä housuun pissaamista (no joo, se varmaan lämmittää mutta ei tunnu varsinaisesti HYVÄLTÄ). Mutta ison kakan tekeminen tuntuu oikeasti erittäin hyvältä. Ja kuten edellisessä mielipiteessä sanottiin niin itse kakan syöminen olisi minustakin hirvittävää, mutta silti kakkaamiseen liittyy kiihottaviakin tunteita eli se miltä tuntuu kun se tulee ulos. Näin minulla.

• Mr Embo

Kyllä oon myös sitä mieltä, että kakka ja oksu ovat todella etovia. En todellakaan hyväksy lapsiin/eläimiin sekaantumista. Mutta ensin mainitut ovat oksettavimmasta päästä.
      Toi pissajuttu on tulossa näköjään "kaapista ulos". Uskon, että pissi on lennähtänyt seksileikeissä jo valovuosia, mutta vasta viime aikoina siitä on alettu puhua.
      Olen myös itse niitä miehiä, että tyttöjen väliset leikit ovat kiihottavammasta päästä ja ei se haittaa, jos neitokaiset lirauttelevat pöksyihinsä. Antaa mennä vaan.

• Miekkonen

Hyi helvetti:
      -Eläinseksi
      -Pissa ja kakka leikit
      -yrjööminen
      -Housuun kuseminen
      Jees:
      -Bondage
      -Lesbot
      -?

• woot

kysymysmerkkifetissi on varmaan kiva?
        TÄH?????

• Miia D.

On ollut aika hauska lukea ihmisten mielipiteitä täälä. Vähän mietityttää mm. kommentit,joissa esim. pissaa ylistetään,mutta muut ihmiskehon eritteet tyrmätään täysin. Ei sillä että kaikkien olisi pidettävä kaikesta (en minäkään pidä!),mutta ehkä voisi vähän vapaammin hyväksyä muut ja heidän tapansa toteuttaa sekisuaalisuuttaan?

Itse koen ainoiksi etoviksi fetisseiksi ne,joissa toista osapuolta vahingoitetaan ilman hänen suostumustaan tms. Kun kaikki osapuolet ovat mukana omasta tahdostaan,niin eipä se minulle kuulu,mitä harrastavat. Ei häiritse eikä inhota,vaikka ei ehkä minun juttuni olisikkaan. Tarkoitan siis etovilla esim. eläin-,lapsi- ym.

Itse emetofiili,joten huih,varokaa vaan... :).

• Einomies

oksennusjutut sua kiihottaa? Olisi mielenkiinotoista kuulla, kun itseäkin tuntuu moiset leikit vähän kiihottavan.

• Miia D.
        Einomies kirjoitti:

oksennusjutut sua kiihottaa? Olisi mielenkiinotoista kuulla, kun itseäkin tuntuu moiset leikit vähän kiihottavan.

Noh,ympäripyöreesti jos seloitän,kun en nyt aio yks.kohtiin missään chatissä mennä,niin itse tykkään lähinnä katsella/kuunnella kun toinen oksentaa tai esim. työntää sormet toisen kurkkuun ts. oksetuttaa toista... Näåmä syömiset ym. ei ole ihan mun juttuni.

Kaikki tietenkin hyvässä yhteisymmärryksessä,vaikka dominoiva osapuoli olenkin :)

• Bono

Kauhein on lapsiin sekaantuminen, sitten järjestyksessä tulee pitkä tauko, ja sitten toisen päälle/suuhun paskantaminen.

• Boner

1. Lapsiin sekaantuminen
      pitkä tauko
      Toisen päälle tai suuhun paskantaminen.

• Adolf

1. Arabit
      2. Juutalaiset

• utelias

mikä on emetofiili?

• sukkis
        utelias kirjoitti:

mikä on emetofiili?

se se oksennus juttu? Luulen vaan en ole varma.

• Miia D.
        utelias kirjoitti:

mikä on emetofiili?

... kiihottua oksentamisesta tai oksennuksesta,itsensä tai toisen... Huom. kuten muutkin fetissit tai taipumukset,niin tämäkin voi ilmetä eri tavoin...

• Doctor Bonfire
        Miia D. kirjoitti:

... kiihottua oksentamisesta tai oksennuksesta,itsensä tai toisen... Huom. kuten muutkin fetissit tai taipumukset,niin tämäkin voi ilmetä eri tavoin...

Se on nimeltään vomitofilia.

• Piikinki

Kerran jossain amerikkalaisessa sarjassa oli kaveri, joka kiihottui siitä, kun näki naisen tallovan torakoita. Se nyt ei ehkä sairain fetissi ole, mitä kuullut olen, mutta varmasti kummallinen =).

En itte ainakaan kyllä mielelläni tallois paljain jaloin torakoita toisen mieliks, saattais laskea vähän fiiliksiä =D.

Housuihin pissaaminen onkin älyttömän kivaa,
      sen puolesta pitää liputtaa =).

• tiinu

Housuun pissiminen on tosi kivaa.. :) ja ihan huippua :) sais puhuu ihmiset siitä vieläkin enemmän. miks suomalaisten pitää olla niin ennakkoluuloisia, kaikki vaan kokeilee :)

ja toi on totta et tuota on varmasti harrastettu aina.. ja tullaan harrastamaan, onko se nyt niin suuri asia jos pöksyt pikkasen kastuu ? :D

• Fet

Joo..ei voi muuta sanoo ku
      kaikki paskan ja oksennuksen kanssa
      pelleily menee vähän yli hilseen.
      Kusi nyt on vielä steriiliä, mut paska...
      hyi helvetti.

Ihan jees fetissit ovat sitten
      -kenkä/saapasfetissit
      -kumi/nahka/lateksi jne..
      onhan noit.

• Poju

Jotkut kuulemma harrastavat heteroseksiä peiton alla pimeässä. Minusta tosi outoa...

• Pee-Man

Juttu...heteroseksi - outoa !?!
        Heh :-)
        Ite oon bi joten, ei siinä mitään outoa mun mielestä ole...kivaa hommaa,suosittelen !!!
        bb69@luukku.com

• Pee-Man

On mun mielestä(kuten tuo Miia D:kin tuossa yllä mainitsi) toisen satuttaminen vastoin tämän tahtoa
      ,eli ehdottomasti n.s. `snuff´-jutut !!!!!!!
      Se menee todellakin sairaalloisen psykologian puolelle (nyky-yhteiskuntakriteerien mukaan)!!!
      Muuten ihmisen mielikuvitus taitaa olla melko vapaamielinen seksuaalisen suuntautumisen suhteen ? Mitä nyt uskonto ja yhteiskunta rajoittaa sitä...ja osin aiheellisestikin !
      Esim. just nuo pedofilia-jutut on melkoisen karmivia(mun mielestä!)...olis lisäpaikoille Hesperiassa tarvetta !
      Mutta noi eri ihmisruumiin erite-jutut on melko harmittomia leikkejä...siis ainakin mun mielestä :-)
      Eihän kaikki tykkää esim. raparperista tai kauniista ja rohkeista... kukin mieltymyksesä mukaan,eikös joo ?
      Ollaan onnellisia,että voidaan `nauttia´ erilaisuudesta ja toteuttaa mieltymyksiämme kulloisenkin mielialan mukaan...toisia satuttamatta ja loukkaamatta/nöyryyttämättä,eikö ?
      Jos jutustelu kiinnostaa :
      bb69@luukku.com

• kauppias

Sain tänään nuorta karitsaa!

• Nahkafettari

Näistä fetisseistä puhuttaessa, itselläni vastaan tullut OMITUISIN fetissi on mielestäni tupakointi. Satuin jotenkin eksymään aasialaiselle nettisivulle joka oli täynnä aasialaisia sieviä tyttöjä nahkaan pukeutuneena posket lommolla imemässä sätkää, jotenkin se ei minun maailmankatsomukseen oikein avautunut, mutta ei se ollut ensimmäinen kerta kun näin on päässyt käymään.

Mutta sitten jos ajatellaan sanalla ILJETTÄVIN, niin ehkä se on tämä elävien eläinten tunkeminen ihmisen genitaaliränneihin...vai mitenkä ymmärrettävältä kuulostaa saksalaisen homopariskunnan yhteisen lemmikkimarsun tunkeminen rektaaliin ennen aktia?

Itse taas saan suurimmat kiksit nahkavaatteista, sekä kumppanini että itseni päällä. Viimeksi tänään naiseni nuoletti minulla vaginansa tiukan nahkahameen alta, ja voin kertoa että jo tässä muistellessa tapahtumaa, tuntuu lahkeessa paine kasvavan....Noh, en kerro enempää, ettei tule kateutta pintaan ;)

• AiC

Minusta ehkä kaikkein kamalimpia ovat ihmisiin ja eläimiin kohdistuvat raa'at väkivalta- ja silpomisfetissit. Tällaiset ihmiset mielestäni ovat hoidon tarpeessa.

• zuh

Ai eläimet kärsii? Kun uroskoirallani on kiima-aika, niin sehän suorastaan nauttii, kun pääsee livauttamaan mua peräsuoleen. Ja tunne on molemminpuolinen.

• Anonyymi

Mun siskon mies tykkää kusta naisen pilluun ja joskus hän paskantaa pilluun tai suuhun, hän pitää naisen alistamisesta. Siskon mies osaa panna niin että syntyy isoja poikia, ensin vaimo hakataan perinpohjaisesti, sitten pannaan perseeseen ja sitten vasta pilluun. Lopuksi rökästään paska vaimon suuhun. Näin siskoni mies on saanut 5 isoa poikalasta jotka olivat vaikea synnyttää

• Anonyymi

Harrilla on kamala fetissi: Kamala Harris

• Anonyymi

Fetissit ovat hyvin subjektiivisia ja tunnepohjaisia,. Se mikä yhdelle on ratkaisevan kiihottavaa, on toiselle täysin neutraali, jos yhdentekevä asia. Joku rakastaa muoviessuja, toiset kermavaahtoa genitaaleilla, kolmannet kakkaavat housuun. Siksi niiden ruotiminen juupas-eipäs-periaatteella on täysin hedelmätöntä, ei ole mitään objektiivisen parasta tai huonointa. On vain yksilöiden omakohtaisia miektymyksiä. Myös tityyjen fetissien taivasteleminen täällä periaatteella mikä on kamalin ei edistä asioiden ymmärtämistä, eläytymistä toisen asemaan, suvaitsevuutta tai empatiaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6544
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6023
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2288
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1996
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1839
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe