Mikähän vois olla, kun suunnilleen koko ikäni oon kahvia juonut noin 1-3 kuppia päivässä ilman minkäänlaisia "oireita" (en siis ole ikinä ollut mikään kahvin suurkuluttaja) Nykyään kuitenkin tulee suunnattoman paha olo, jos edes juon kupillisen kahvia (yleensä en saa edes niin paljon alas vaan joudun menemään okselle tai kaatamaan loput kahvit viemäristä) nyt pari kertaa ollut sellainen tilanne, että suoraan kahvinjuonnilta vessaan okselle. Tämä "oireilu" alkanut max n 2kk sitten.
Voiskohan olla, että elimistö alkaa hylkimään jotenkin tuota kahvia, koska oon sitää kuitenkin niin kauan aikaa juonut..Muista kofeiinipitoisista juomista tai ylipäänsä mistään muista juomista/ruuasta ei kyllä tule vastavia oireita.
kahvista
2
873
Vastaukset
- lopeta se
Lopeta nyt ensin kuitenkin käyttämästä tuota "okse" -termiä. Ihan kammottavaa.
Mutta asiaan. Minulle kahvin kanssa kävi jokseenkin samoin. Ensin rupesi tökkimään kahvin tuoksu, sitten myös maku. Kiintiö oli täyttynyt. Join viimeisen kahvikupilliseni, tai tarkalleen ottaen kolmasosan siitä kesällä 2004. Sen jälkeen pelkästään teetä aamulla ja päivällä ainoastaan vettä. Aamuhikoilu ja paha olo häipyivät kyllä tyystin. Suosittelen.- Harrar
Mielenkiinoisia kokemuksia, muutta tiedättekö miksi tälläinen olo tulee? mikä on muuttunut että näin alkaa ihmisellä tuntumaan kahvin jälkeen tai niinkuin sanottu pelkästä hajusta? kävittekö lääkärissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777