Hei! Etsin 8 metrin tankoon valko-puna-keltaista viiriä. Lpr:n Prismassa on vain 6-tankoon. Onko kellään tietoa, mistä löytyisi?
Etelä-Karjalan isännänviiri, mistä löytyisi?
9
4136
Vastaukset
- SEHÄN ON PUNAMUSTA
- nohuuhhuh
siinä seon naapureilla hauskaa kun tommosen saunapyyhkeen vetäset salkoon kysy nyt hyvämies keneltä tahansa niin punamusta on ainut oikea viiri täällä
- Savo-Karjala
Etelä-Karjalan maakuntaviirin oikeat värit ovat ylhäältä alas luetellen valkoinen, punainen, keltainen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Isännänviiri
Yleinen väärinkäsitys on että Savo-Karjalan Osakunnan värein varustettu puna-musta viiri olisi Etelä-Karjalan maakuntaviiri. Tätä outoa käsitystä ovat erehtyneet levittämään jopa eräät virallisetkin tahot. Puna-musta väriyhdistelmänä ei edes ole heraldiikan sääntöjen mukaan kelvollinen mihinkään viiriin. - Anonyymi
nohuuhhuh kirjoitti:
siinä seon naapureilla hauskaa kun tommosen saunapyyhkeen vetäset salkoon kysy nyt hyvämies keneltä tahansa niin punamusta on ainut oikea viiri täällä
Juuri niin punamusta ainoa oikea
- Puna musta
Kuuleha sie viiristelijä, osta sie vaa karjala viiri, joka on väriltää puna musta. Se on kuiteskii meijä tavallisten karjalaisten mielest se ainoo oikee karjalan viiri. Sanokoot hyö heraldistit tai meijä Riitta mitä tahtoovat.
- etelä- karjala
Sitä paitsi, kunhan lääni-ja maakuntauudistus tulee, ei etelä -karjalaa ole olemassakaan, vaan on esim. kaakkoissuomen maakunta. Sitten taas heraldikot pääsevät päitään raapimaan.
- viiritön
etelä- karjala kirjoitti:
Sitä paitsi, kunhan lääni-ja maakuntauudistus tulee, ei etelä -karjalaa ole olemassakaan, vaan on esim. kaakkoissuomen maakunta. Sitten taas heraldikot pääsevät päitään raapimaan.
Minun mielestäni "se oikea punamusta" on synkän värinen, pidän tästä toisesta väriyhdistelmästä enemmän, ja siksi olen kiinnostunut sellaisen edelleen löytämään.
- no huhpa huh
viiritön kirjoitti:
Minun mielestäni "se oikea punamusta" on synkän värinen, pidän tästä toisesta väriyhdistelmästä enemmän, ja siksi olen kiinnostunut sellaisen edelleen löytämään.
muttol lokiikalaha suomen lippuhan on ihan valjun näkönen eimuutaku ettii vaikka tansaanian lippuu ja sillä liputtaa lippupäivänä herää kysymys onko joku vähätyhmä onko
- Pruut
Veda vellia pari paivaa, sitten syot krapulassa koko pystin mammia, pidattelet pierua vuorokauden, laitat valkoiset kalsarit jalkaas, kayt selalleen sankyyn, nostat jalat koukkuun, oikaiset oikean jalan potkulla ja lasket samalla raikuvan pierun. Otat poksyt pois jalastas, pidat kiinni nenastas ja vedat housut salkoon. On taatusti oikea "isannan" viiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636346Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne562912Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä552766- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651455- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261366Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351311Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027