Kesällä uusiksi vaihdettavia, todella hyviä keittökaappeja olen yrittänyt saada menemään mitättömällä hinnalla, mutta ei tunnu olevan kiinnostusta.
On se vähän hassua, kun uudet mööpelit ovat hirmuisen kalliita, mutta käytetyt eivät kelpaa edes kenenkään autotalliin.
Huonoa on kierrätys
4
490
Vastaukset
- Nimetön
onko antaa vinkkiä, kuka noutaisi pihasta esim. ison, painavan kylpyammeeni, ison´, painavan rautaisen rattaanpyörän, pari romufillariakin menis samalla pihaa koristamasta.....
en keksi ketään, kuka raahaisi nuo painavat kamat veke!!- kierrättäjä
"ison´, painavan rautaisen rattaanpyörän, pari romufillariakin"
Eikö joku romufirma tarvi? Otappa selvää. - romu on romua
kierrättäjä kirjoitti:
"ison´, painavan rautaisen rattaanpyörän, pari romufillariakin"
Eikö joku romufirma tarvi? Otappa selvää.olen ilmoittanut romufirmoille, muttei kukaan ole ilmaissut kiinnostustaan, vaikka olen sanonut että kamat voi hakea koska vaan pihasta- että sillä lailla kama kelpaa!!
- Lisää
Missä, mimmoisia, millä hinnalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727