Paskaa asiakaspalvelua todellakin ja samaa mieltä, ihan hanurista vuoden vaihteessa tulleet laskutuskauden muutokset, nytkin menossa 5 viikon jakso normaali kalenterikuukauden sijaan. Itselläni ollut puhepaketti mega ja viime laskun mukana mainostettiin uutta samanhintaista kokopuhepakettia, jossa 3 x enemmän puheaikaa samaan hintaan. Vaihdoin siihen ja myyjä onnistui samassa myymään uuden puhelimen. Sain puhelimen, sen mukana tilausvahvistuksen uuden sim-kortin, til.vahvistuksessa sanotaan, että liittymä käytettävissä heti kun olet laittanut uuden sim-kortin uuteen puhelimeen. Edelleen til.vahvistuksen ohjeen mukaan siirsin kaikki puhelinnumerot vanhasta puhelimesta uuteen sim-korttiin. Mutta sim-korttipa ei toiminutkaan, herjaa, että rekisteröinti epäonnistunut. Kun lopulta pääsin asiakaspalveluun, sanottiin siellä, ettei uutta sim-korttia pitänytkään käyttää, eikä noteerata ollenkaan vaan siirtää vanha sim-kortti uuteen puhelimeen! Vasta kolmannella soittokerralla myyjä ymmärsi ongelmani, eli ettei puhelinnumeroita enää tallessa puhelimessani vaan siinä uudessa sim-kortissa, josta niitä en enää saa siirrettyä takaisin. Kun kysyin miksei puhelinta myydessä mainittu, ettei uutta sim-korttia käytetä ja miksi helvetissä sitä edes lähetettiin ja siinä tilausvahvistusta puhelimen mukana, joka osoitettu omalla nimelläni,ei olisi pitänytkään lukea eikä totella ohjeita, myyjän ainoa selitys oli, ettei kaupanteko hetkellä ehdi eikä muista kertoa kaikkea, kun on niin paljon kaikkea mitä pitäisi selvittää! Eli näin oleellisia asioita ei tarvitse selvittää! Eikä Tele Finland katso olevansa korvausvelvollinen töpeksittyään pahemman kerran. Näin hyvää kohtelua yli 10 v. asiakkaana olleelle, jolla ei maksuhuomautuksia. Mitään neuvoa ei ollut myyjällä tilanteeseen antaa, muista pahoitteluista puhumattakaan. Oli ensimmäinen ja viimeinen puhelinkauppa Tele Finlandin kanssa ja odotan vain sopimuksen raukemista ja Tele Finlandista eroon pääsemistä!
Sikamainen Tele Finland
4
1707
Vastaukset
- älytöntä
että joku jaksaa kirjottaa noin hiton pienestä asiasta tollasen saarnan ja valituksen, kun muilla operaattoreilla laskut ei tule ajoissa ja saattaa tulla kolmen kuukauden laskuja samalla kertaa. Ainiin, ja kymmenen vuoden asiakas? TF on toiminut vuodesta 2005.
- tossa
Kyllä nimimerkin kirjoituksesta saa sen käsityksen, että asia, josta kirjoittaa, niin ei välttämättä niin kauheta kuin kirjoittaja on antanut ymmärtää. Itse olen kokenut, kun soittaa operaattorin asiakaspalveluihin, niin asian esittäminen asiallisesti ja rauhallisesti vie asiata eteenpäin paremmin kuin, jos huutaa ja keljuilee puhelimessa operaatorin työntekijälle.
Osa näistäkin kirjoituksista on puuta heinää, joilla ei ole mitään totuusarvoa. Nimimerkki väittää, että on ollut 10 vuotta TF:n asiakkaana. Minunkin mielestä TF ei ole toiminut kuin korkeintaan viisi vuotta. Kylläpä taitaa olla niin, että nimimerkin kirjoituksesta putoaa pohja pois ja vika saattaakin löytyä kirjoittajasta, joka ei ole mahdollisesti ole lukenut paperissa olevaa (pientä) tekstiä.- telemies
telefinland on tällä hetkellä paras operaattori
- _Jennica__
tottakai numerot saa siirrettyä uudestakin sim-kortista uuteen luuriin tai jopa vanhalle sim-kortille..
et vaan osaa! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336434- 355933
- 293304
- 452710
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401809En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747