Hei te viisaammat. Jos olette sanoneet puhepakettinne irti soneralla, niin onko teitä siitä laskutettu? Minä sanoin 800minuutin puhepakettini irti ja siitä hyvästä joudun maksamaan 9,90euroa, onko tämä oikein?Minulle ei edes kerrottu että kun tällaisen paketin tahtoo lopettaa niin siitä joutuu maksamaan ja vielä näin paljon?? Onko tämä oikein?? Olen aivan hölmistynyt.
Onko oikein
3
513
Vastaukset
- Peketsu
Kyllä se näin on. Paketin nostaminen on maksutonta, mutta pienentäminen maksaa 9,90€/kerta. Se on kuitenkin ihan sama mistä sen pienentää, koska hinta on aina sama. Toisin on Elisalla, jossa joutuu maksamaan jokaisesta pienennystasosta erikseen...
- cegxyrtztarutozx
minulle kerrottiin se liittymää hankkiessani,se lukee sopimuspapereissa ja Soneran nettisivuilla...kyllä minulle tuli kerralla selväksi tuokin asia... ;)
- aloittaja ;)
cegxyrtztarutozx kirjoitti:
minulle kerrottiin se liittymää hankkiessani,se lukee sopimuspapereissa ja Soneran nettisivuilla...kyllä minulle tuli kerralla selväksi tuokin asia... ;)
Kiitokset teille.
Minulle ei kylläkään kerrottu, mutta olen ilmeisesti lukenut huolimattomasti ne sopimuspaperit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686