Läpimätä pohja mitsussa..
Ajattelin hitsata lavan alta tukkoon ja laittaa päälle koristeeksi lavamuovin...
Onko järkeä???
vm -91. L200 neliveto...
Mistä löytyy
3
865
Vastaukset
- zzzzzzzzzzzzzzz
silleen se kannattaa tehdäkkin niin lavakaukalo ansiosta ei lava ruostu enää.oletko katsellut käytettyjä nettivaraosasta,varaosa-hausta ym ym ??uutena maksaa useamman satasen.Mulla itselläni hilux jossa lavakaukalo ja olen todella tyytyväinen.
- ad hioc
Jaa ei ruostu? Vilkaisepa muovisi alle ja ylläty. Siellä kosteus ja lika muhii kivastu.
Itse en 91-malliseen kaukaloa hankkisi, mielummin etolasta tukeva muotoonleikattu kumimatto. Se on helppo nostaa välillä pois ja pestä koko lava. Ja todennäköisesti maksaa vähemmän kuin kaukalo. Jos kaukalon käytettynä jostain saa, on se varmasti enemmän tai vähemmän rikki. Tai sitten tosi kallis.
- lavan mitat
Varmista ettei lavan pituus vähene liikaa lavamuovin paksuuden takia!Katso AKE:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840