Stratos -suklaa

stratos*

Heips!
Onko kenelläkään tietoa, mistä saisi tuota ihanaa Stratos -ilmakuplasuklaata? Suomessa sitä ei myydä enää.

Voiko tilata esim. netistä mistään kaupasta, onko kokemuksia?

Se oli niiin ihanaa suklaata että mikään ei mene edelle. Sellaista melko vahvaa maitosuklaata jossa ilmakuplia. Ihan parasta!

Tai oletteko nähneet missään kaupoissa?

23

6198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent-tu

..mutta Virosta saa esim. Nestlen Aero -suklaata, sitä saa myös nettikaupoista, suht samaa kamaa :)

• qwerty++

• ..-.-
    • pitäis karkoittaa maasta

On kyllä kumma miksi yksikään kauppa ei tartu tilaisuuteen kun tiedossa olisi VARMA tulonlähde. Uskon että stratos-levyt vietäisiin kädestä heti kun ne kauppaan ilmestyy!

• Stratos out

Kun ihmiset muistaa että se vedettiin markkinoilta salmonellan vuoksi, niin tuskinpa sitä kenenkään käsistä tai hyllyistä vietäis. Ei ole kauaakaan kun tuota söin ja voin vain ihmetellä miksi täällä ruinataan sen perään. Keskinkertaista huonompaa suklaata kaikin tavoin.

• mirlen

Sain selville,että vastaavaa ilmasuklaata on myytävänä Rimi nimisessä liikkeessä Tallinnassa AERO-nimisenä.Saa(jos oikein ymmärsin)ostaa isommissa pakkauksissa.
      Sitä on tummempaa suklaata ja toinen jossa valkosuklaata tuo ilmava sisus.Kaverin makuun ei kuitenkaan ollut tuo tumma ja toista ei ollut maistanut.
      Pyysin tuttavaani ostamaan sitä minulle mutta laiskuus vei voiton.

• namisuklaa

prismassa olen välillä stratos levyjä nähnyt lahdessa käydessäni

• namss

heips,
        oletko nähnyt ihan nyt tänä vuonna niitä Stratos-levyjä siellä Lahden prismassa??
        jos tuo on totta, niin =)

• Stratoskua
        namss kirjoitti:

heips,
        oletko nähnyt ihan nyt tänä vuonna niitä Stratos-levyjä siellä Lahden prismassa??
        jos tuo on totta, niin =)

Ostin Norjasta laatikollisen uusia Stratos suklaanappirullia, joista voisin myydä osan halukkaille.

• janaccala

reilu neljä vuotta myöhemmin, stratos suklaapatukoita löyty neste linnatuulesta!! Kevyesti nostalginen fiilis!

• suklaa-addikti

tämä on maailmanhistorian onnellisin päivä mulle. Onko kukaan nähnyt tuota jumalaista keksintöä Jyväskylän alueella? :P

• Suglaata
        suklaa-addikti kirjoitti:

tämä on maailmanhistorian onnellisin päivä mulle. Onko kukaan nähnyt tuota jumalaista keksintöä Jyväskylän alueella? :P

Lieksan Citymarketista saa! Kesko on siis ottanut tätä ainakin pienen erän. Mmmm...

• VKT

Joo näyttää siltä että Kesko on ottanut sen myyntiin, ostin Stratos patukoita tänään Eurajoen K-kaupasta hintaan 0,99€/kpl. On kyllä käsittämättömän hyvä suklaa.

• diu diu

Tänään löysin Lahden vierestä Hollolan Robbarista.

• diu diu

Eipä kovin kummoisia olleet, mutta makunsa kullakin.

• imppunen

Porin K-market Mesimarjasta ostettu tänään kauhee läjä!

• p

Jyväskylässä löytyy ainakin keskustassa Forumin K-marketista.

• ode861

Tänä aamuna löysin sellaisia oululaiselta R-kioskilta.

• YES!

KUOPION KOLMISOPEN CITTARISTA SAA NYT!!! Olen ostanut vkon aikana jo kymmenen:). Sulaa suuhuun!

• boop-oop-a-doop

Pandan tehtaalla oli myynnissä niitä jostain syystä viimeks kun kävin (about 1kk sitten). Ihmeteltiin miksi, mut kai siihen sit oli joku järkevä syy :D

• Eräsvain

Kotkan euromarketista löytyy ainakin.

• Anonyymi

Kokkolan minimanista löytyi pari viikkoa sitten. Nyt loppu.

• Anonyymi

Eiköhän saa ihan lähikaupastasi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5909
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5413
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3064
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2203
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1676
    Aihe