jipii, kävin juuri katsomassa tele.fi sivustolta paljonko minulle on laskua kertynyt helmikuun alusta lähtien jolloin otin Tele Finlandin liittymän kaverisoitolla ja kestoedulla. 17,40€!!! Kylläpä kannatti vaihtaa. Tätä aikasemmin maksoin saunalahdelle 30-40 laskuja kuukautta kohden. Kerrankin iloinen yllätys. Mietinkin pitkään kun minulle soitti puhelinmyyjä ja kaupitteli TF:n liittymiä, koska en ollut mitään tilannut ikinä puhelimen kautta. Myyjä kuitenkin sai minut vakuuttuneeksi ja uskalsin ottaa ko liittymän. Typerä olin kun niinkin kauan olin saunalahdessa, enkä koskaan saanut mitään lisäetuja sieltä päin. Samainen myyjä sanoi, että heillä annetaan etuja myös nykyisille asiakkaille, eikä pelkästään uusille.
pulina+
kaverisoitto!
1
475
Vastaukset
- Mie vaan
Yksi uusi etu minkä myös vanha asiakas saa TF:ltä on ilmainen kytkykänny. :) Meinaan tilasin sellaisen LG:n liukuläpällisen kännyn myös itelle ja tuskin maltan oottaa, että sen saan. Reippaassa viikossa lupasivat toimittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010