Miten toimii? Olen nousevalta merkiltä skopu, ja kuu on ravussa.Olen siis melko tunteellinen ja hellyydenkipeä, samaan aikaan tarvitsen sitä omaa tilaa ja rauhaa.Viihdyn hyvin kotona hellan ääressä ja lasten kanssa, mutta kaipaan usein kyllä irtiottoja.
Jousimies(N) ja Härkä(M)
8
1508
Vastaukset
- härkä_n_
miettisit vielä.. härkä ja jouskari on tunnetusti huono yhdistelmä.. ..mutta eihän sitä toisaalta koskaan tiedä, jos saisit vielä selville hänen nousevan ja kuumerkin niin..
- uskopois
Ei tuu toimimaan. Jousimies-nainen ja Härkä-mies ei sovi yhteen. Härkämies ei tule olemaan onnellinen siinä suhteessa, uskottelee ehkä itselleen niin jonkin aikaa, mutta huomaa sitten totuuden.
Näiden kahden tähtimerkin suhde ei kauan kestä.
- härkämies-75
Toimii tosi hyvin..pitkästä aikaa aivan loistava suhde..
- kaipaan niin
...olen jousinainen nouseva rapu ja aina menee jalat alta härkämiehen kanssa! En tajua mutta onhan siinä pakko olla jotain sillon, ainakin tulta ja hullunlailla rakastumista.
- -jouska-
vieläkin vaikka pettänyt on mua nyt..ootan vauvaa sille tollolle ja rakastan sitä vaan. kyllä oon henkisesti romuna, mutta silti rakastan.
- Härkä
Sanotaanhan että rakkaus voittaa kaikki esteet, rakasta vaan tulevan lapsesi isää. Toivotan sinulle onnellista odotus aikaa ja löysää vähän,, muista että jokainen vastaa omista tekemisistään, ei sinun tarvitse niistä pettämisistä vastata.Elä sinä vaan omaa kaunista odotuksen aikaa ja ole onnellinen.
- -jouska-
Härkä kirjoitti:
Sanotaanhan että rakkaus voittaa kaikki esteet, rakasta vaan tulevan lapsesi isää. Toivotan sinulle onnellista odotus aikaa ja löysää vähän,, muista että jokainen vastaa omista tekemisistään, ei sinun tarvitse niistä pettämisistä vastata.Elä sinä vaan omaa kaunista odotuksen aikaa ja ole onnellinen.
kukkoilkoot luopio omalla tontillaan mun tontille ei ole asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728