Hyvät kävelykengät (ei vaellukseen)

kengätön

Heippa! Osaisko joku sanoa, millaset ("hienot") kengät olisi hyvät kaupunkilomalle, eli päivässä tulisi käveltyä monta tuntia, mutta ei mitään vaellusta kuitenkaan.

Itse olen havainnut parhaimmaksi väljät lenkkarit, mutta niissä jalat hikoaa liikaa. Ajattelin jotain avonaisempaa mallia ja mielellään jotain vähän tyylikkäämpää..naiselle siis. Olisivatko varvassandaalit hyvät vai lonksuvat liikaa? (En ole ikinä pitänyt ko. kenkiä)
Kehtaako tavallisilla sandaaleilla mennä muuten hienoon ravintolaan syömään?
Kiitän vastauksista.

4

2821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyskussa kaupunkilomalle

Itselläni kanssa sama ongelma: hyvät kengät kävelyyn, mutta saisivat olla myös nätit. Syyskuussa on vielä tuo sateen todennäköisyys todella suuri.
      Sandaaleissa varmasti Clarks tai Ecco on sellaisia, joista löytyy noita joustopohjia/geelipohjia, ja osa vielä ihan nättejäkin.
      Ajattelin kyllä varata mukaan myös nätimmät kengat/sandaalit, ostin Riekerin ruskeat helmikirjailut, joilla kehtaa mennä parempaankin ravintolaan. Varvastossut on uima-allasalueita varten.

• hate

Tärkeintä on että kengät eivät ole uusia,"sisäänkävellyt" ehdottomasti.Malli onkin sitten ihan oma asia.Tuo sisäänkävely tai sisäänajo koskee muuten sandaaleitakin muuten tulee tuskainen loma rakkojen muodossa.Itse olen mieltynyt Sourcen sandaaleihin joita olen käyttänyt monena vuotena kaukomatkoilla ja ilman sukkia.Vaikka on mennyt hiekkaa remmien väliin ei rakkoja,siinä huomaa sisäänkävelyn tärkeyden.

• kenkäongelma

Varvastossut eivät ole vain uima-allasalueita varten. No ne rantaläpykkäät ovat, mutta flip-floppeja (varvassandaaleja) on niin monenlaisia ja ne ovat muodissa (Suomesta en tiedä, mutta matkoillani olen nähnyt niitä käytettävän paljon ihan kaupunkikenkinä). En usko että kirjoittaja tarkoitti niitä rantamalleja vaan niitä mitä minä tässä mietin. Niitähän on joka lähtöön, aina kivillä koristelluista tai kimaltavista eleganttiin mustaan nahkaan. Niitä näytetään pidettävän farkkujen, suorien siistien housujen, shortsien ja erilaisten hameiden ja mekkojen kanssa. Ja myös juhlavaan iltapukeutumiseen (ravintolat, discot ja yökerhot) ne käyvät myös. Läpykkäitten ulkonäkö ja tyyli ratkaisee käyttötarkoituksen. En tiedä saako sellaisia kenkiä ostettua täältä Suomesta. Itse omistan monta erilaista paria, mutta yhdetkään eivät ole Suomesta ostetut. Paitsi ne rantaläpykkäät.

• käyttänyt reissulla....

kotimaisia Sievin jalkineen nauhallisia kävelykenkiä. Nillä jaksaa tassutella vaikka kuinka pitkään. Erityisen nättejä eivät kylläkään ole, vähän mummomaisia ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe