Tämä turina on sallittu vain huumorintajuisille palstalaisille.
Mieheni ei koskaan sietänyt kritiikkiä. Hän olikin narsisti ja sen mukaan hän ei koskaan unohtanut itseään vaan muiden piti se tehdä.
Kyllä minua nyt harmittaa kun luin aina kahvipöydässä sanomalehden takaperin, se johti siihen, että ukko lähti viikko sitten lätkimään.
Nyt joudun yksin itkemään kun kuulen radiosta "Jokaiselle joku on kai rakkain".
Menikö elämäni kuten halusin. Ei mennyt, pennutkin rettelöitsee Kokkolan puistossa ja poliisit koputtelee oveen.
Tänään ahistaa niin valtavasti. Mies ei aluksi halunnut erota ja oltiin yhdessä näyttäksemme naapureille, että hyvin menee. Juoruja haluttiin vältellä.
Naapurinkin ukko lähti nuoremman ja nätimmän matkaan. Onneksi yläpuolelleni muutti uusi naapuri, jolla oli punainen urheiluauto, nahkahousut sievä pylly, mutta, että koira kerrostaloon.
Kunpa löytäisin kiltin ja rakastavan miehen itselleni, vaikka kiva sitä sievä pyllyistä naapuria on salaa postiluukusta kytätä.
Euroviisutkin meni pohjalukemiin ja missä ne miehet oikein ratsastavat, olisi kiva nähä.
Mitä pitäisi tehdä, kesälomakin alkaa. Pitää ostaa prommillemittari ja vaihtaa kuskin paikkaa, että poliisit ei hämmentyisi.
Jos vaikka lomilla uuden löytäisin. Sanovat, että aika tavaran kauppaa, niin uskon, vaikka vanhasta ei kannata maksaa uuden veroista hintaa.
Eihän sille mitään voi kun suhde ei toimi.
Minnehän se vanha nuoruuden rakastettuni Otto katosi olisi sekin parempi kuin ei mitään.
Pitänee alkaa etsimään virtuaalimietä, voisi olla varmin valinta ja eipähän tulisi hamuilemaan kesälaiturille.
Turussakin kävin juoksemassa kuntolenkillä, mutta en uutta löytänyt. Että tuli taas paha mieli ja suututtaa. Lähden tästä yöjuoksulle jospa se auttaa minua rentoutumaan.
; )
Kootut turinat ; )
46
2403
Vastaukset
- jestas sentään
Mistä sinä saatkin aiheet juttuihisi?
Todellisesta elämästä vain virtuaali sellaisesta?- Mandi55
Päivät ovat joskus hyvin kiireisiä ja pääsen näin iltamyöhään lukemaan ketjua ja vastailemaan.
Kiitos viestistäsi. Positiivinen palaute on ollut hyvin laajaa tässä ketjussa, kiitos. On tietenkin niitä joilla on vahva negatiivinen ennakkoluulo minua kohtaan.
Omaan vilkkaan ja värikkään mielikuvituksen. Ideat saan aivan tavallisista elämämän koukeroista, keksin tarinaan juonen.
Eilen illalla menin palstan aloituksia läpi ja kirjoitin paperille muutamia vihjesanoja ja siitä se lähti.
- onperseestä
tiedä se
- itsellesi
oma elämä! :)
- Mandi55
Voisitko keksiä jotain raflaavampaa tuo on jo niin kulunut ilmaus. Olen hyvin kiireinen omassa elämässäni, että en hankkia enempää elämää ; )
- raflaava
Mandi55 kirjoitti:
Voisitko keksiä jotain raflaavampaa tuo on jo niin kulunut ilmaus. Olen hyvin kiireinen omassa elämässäni, että en hankkia enempää elämää ; )
hidastaa tahtia ja jättää turha kiire pois. Ja kiinnittää huomiota ruokavalioosi saadaksesi selluliitteja vähemmiksi. Tsemppiä! :)
- puskista huutelija
Sinunko äo;n mukaan palstalle saisi kirjoitella?
Jos yritit olla sarkastinen, ei onannut, vaan säälitti.
Pysy pois, se on sinulle "älykölle" parasta! ;))) - vastaa minun
huumoriani, juuri tuollaisesta aineksesta on palsta koottu.
HYvin oivallettu.
Kirjoitin aikoinaan vastaavanlaisen tarinan tänne, jotkut ymmärsivät toiset eivät.- puskasta huutelija
Voi, voi kun et ymmärrystä saanut...;) :/.
Mitä pirua tulette tälle palstalle, jos meidän kirjoituksemme ei teille kelpaa?
Vain ja ainoastakoon tuomaan erinomaisuuttanne peliin?
Ei kiitos, pääsemmekö teidänlaisistanne eroon!? - syysunelma
oli ihan kiva. Eihän tämä elämä niin vakavaa ole, ja juttuhan oli hyväntahtoisesti kirjoitettu kooste tämän palstan jutuista.
Pilkettä silmäkulmaan vaan kaikki ja annetaan auringon paistaa ;) - oli huumorilla
syysunelma kirjoitti:
oli ihan kiva. Eihän tämä elämä niin vakavaa ole, ja juttuhan oli hyväntahtoisesti kirjoitettu kooste tämän palstan jutuista.
Pilkettä silmäkulmaan vaan kaikki ja annetaan auringon paistaa ;)kirjoitettu, lisää vaan huumoria tänne.
- ole sanonut
puskasta huutelija kirjoitti:
Ei kiitos, pääsemmekö teidänlaisistanne eroon!?että jutut eivät kelpaa, tuo aloitus oli huumorilla kirjoitettu ( en ole aloittaja)
Sinä osoitit tiukkapipoisuutesi kommentillasi.
Perustakaa te tiukkapipoiset oma palstanne!
Eihän täällä ole pakko olla. - sama k......pää
puskasta huutelija kirjoitti:
Ei kiitos, pääsemmekö teidänlaisistanne eroon!?joka aina minulle vastaa ilkeästi.
Jostain syystä aina tunnistat minut täältä.
ettet vain kirjoittele samalla koneella kanssani =
minun koneellani luvatta!!!!!!!!!!!!!!!!! - en nuleskelija
sama k......pää kirjoitti:
joka aina minulle vastaa ilkeästi.
Jostain syystä aina tunnistat minut täältä.
ettet vain kirjoittele samalla koneella kanssani =
minun koneellani luvatta!!!!!!!!!!!!!!!!!No niin teen:)))
Ja vakavammin, hakeudu hoitoon.
Mieleterveys on vaalittava pääoma.
- helisevä
todella hyviä, hauskoja ja iroonisia lainauksia osa ja sellaiseksi tarkoitettukin.mielestäni
paras olikin ekkana, sillä noin se on kun sen narsistin hoksaa MINÄ minä MINÄ.
Sääkin oot vaihtanut tyyliä kirjoittelussasi, eikä aina ilahduta, vaan jotain outoa sivumakua.
Huumori on vaikeeta ;)- Mandi55
Huumori on vaativa laji sanotaan. "Humoristin" viitan alla voi olla vakavasti ajatteleva ihminen.
- Oma nimimerkki.
Olen seurannut tätä 50 palstaa jonkin aikaa.Voin sanoa että ei uskoisi että useimmat kirjoittajat ovat jo täysi-ikäisiä.
Palsta koostuu pääasiassa runsaasta kymmemestä vakio "jäsenestä" jotka ovat niin hemmetin lapsellisia kirjoituksissaan, että voisi vaikka itkeä nauruunsa.Kun seuraa tämän perheen avauksia ja kommentteja niin tulee ihmetelleeksi sitä pientä ajatusmaailmaa jossa he elävät.
Itse en tänne juurikaan kirjoita, sillä alakoulutasoisten kanssa ei viitsi kommunikoida.Maailman menossa kohtaa aikuisesti ajattelevia 50 vuotiaitakin ihmisiä,joilla on muutakin kerrottavaa kuin vain tyhjänpäiväiset latteudet.Siis siirtykää sinne,te,jotka ovat kyllästyneet tähän lapselliseen huumoriperheeseen.- Mandi55
Ihminen on niin vanha kuin hän tuntee olevansa. En halua edes ajatella ikääni. Kaikki kauneimmat muistot minulla on lapsuudestani. En välitä olla koskaan ihan aikuinen vaan haluan pitää itseni hieman lapsellisena aina kitkerään loppuun asti.
- minä...
Mandi55 kirjoitti:
Ihminen on niin vanha kuin hän tuntee olevansa. En halua edes ajatella ikääni. Kaikki kauneimmat muistot minulla on lapsuudestani. En välitä olla koskaan ihan aikuinen vaan haluan pitää itseni hieman lapsellisena aina kitkerään loppuun asti.
MINÄ....
- Mandi55
minä... kirjoitti:
MINÄ....
Ihmisellä täytyy olla oma elämä. Oma elämä on lähin ja jutut sen mukaan. En osaa kirjoittaa naapurin emännästä ja hänen tuntemuksiaan. hänen elämästään voin esittää vain arveluja, jotka ovat omiani eivätkä suinkaan vastaa todellisuutta muuten kuin omien silmieni kautta nähtynä tai keskusteluissamme koettuja.
- Otto-Vaan
Onkin jo näköjään ilmestynyt.:)
Otto oli päässy ensimmäiseen numeroon ensimmäisenä
nimeltä mainittuna ja vieläpä miespuolisena.
Olisikohan ollut sitä Kainuulaista "sisaruus"rakkautta mukana.:)
Pitäisköhän tässä olla nyt rinta rottingilla vai
pistää päänsä pensaaseen.,,,*miettii*
Toimittajalla on vain ollut hataraa lähde tietoa,
kun asia virhe esiintyi heti ensimmäisessä jutussa.
Eipä edes koulu ajoilta tule mieleen Pakkasakkaa.
Muita kylmiä tyttöjä kylläkin.:)Heh
Olisikohan peräti ensimmäinen Kootut turinat tällä
palstalla pariin vuoteen.Noilta Kaffeeelta sun
muilta olen joskus lukenut vastaavia.
Kyl sie kirjoittaa osaat..... joskus aika terävällä kynälläkin.- Pirre*
sanomat ovat aivan omaa luokkaansa. :)
- Otto-Vaan
Pirre* kirjoitti:
sanomat ovat aivan omaa luokkaansa. :)
Niinhän se olikin, muistelin Kaffeella sanomat olleen.:)
- Mandi55
Olihan se sitä Kainuulaista korpikansan yhteishenkeä. Oivalsit kivasti jutun huumoristisen hengen ; )
kuntolenkillä Turussa. Voi kun olisin sinut tunnistanut niin olisin kyllä lohduttanut ja sanonut että aika aikaa kutakin. Uusi kaveri löytyy jos sellaisen haluat. Nauti nyt siitä että saat lukea lehden vaikka päälläsi seisten, ja juoda kaffeet koska sinulle itsellesi parhaiten sopii.
Niin se on että pitkässä liitossa voi joku aivan mitätön asia olla se viimeinen niitti.
Mutta olen aivan varma että tämä asia kääntyy voitoksesi. Usko pois virtuaaliystäväni- helisevä
nauratti ja naurattaa - huippu juttu -
- Mandi55
Olikohan hikinauha juostessa liian silmillä kun ei huomattu. Kai sinä palkintopallilla kuitenkin huomasit kun juoksu kääntyi voitokseni ; )
- Mandi55
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ; )
Korven Sanomissa on joka päivälle oma ajatelma.
Tänään se oli tälläinen.
Älä koskaan loukkaannu leikistä. Jos joku heittää suolaa päällesi, ei siitä koidu sinulle mitään vahinkoa, jollet ole epäkypsä.
Junius
Opeteltaisko porukalla nauramaan itsellemme.
Hapan mieli estää meitä näkemästä kauneutta ympärillämme.
Mandin ajatelma tänä kauniina alkavana päivänä ; )))) - turhuuksien turhuus
kun vanhat porukat ajavat tulijat pois. Juttujen taso jää yli kuuskymppisten juoruseurojen tympeälle tasolle. Yksinäisten ihmisten monihahmoista keskustelu siitä tuliko kakka vai eikö tullut kakka, oliko löysää, haisevaa.
HTZA, Kaivanto ja satumaa taitavasti aidosti olla aitoja ja ihmetellä täytyy etteivät ole lähteneet monen muun tavoin läiskimään. Ottovaan ja k/k ovat myös aitoja ja piristäviä persoonia palstalla. Loput aktiiviset ovatkin kolmen keskenään palstatilasta taistelevan mustekalan sekainen lonkerovyyhti.
Pitäkää hauskaa ja lukekaa kirjoja ja lehtiä, että saisitte uusia kirjoitelman aiheita, erityisesti aloittaja.- Oma nimimerkki.
Kirjoitat minun suullani ja huomaan että on toisiakin ,joka odottaa tasonkorotusta tälle aikuisten ihmisten palstalle.
- Mandi55
Lasketko minut uusiin vai vanhoihin keskustelijoihin?
Rakastan lukemista, päivittäin Korven Sanomaa ja viikottain Newsweekia. Kirjoja luen enimmäkseen talviaikaan ja sitten tietenkin harrastuksiini liittyvää kirjallisuutta. Mitä suosittelisit vielä lisäksi? - Tuttu Paristo
Mandi55 kirjoitti:
Lasketko minut uusiin vai vanhoihin keskustelijoihin?
Rakastan lukemista, päivittäin Korven Sanomaa ja viikottain Newsweekia. Kirjoja luen enimmäkseen talviaikaan ja sitten tietenkin harrastuksiini liittyvää kirjallisuutta. Mitä suosittelisit vielä lisäksi?Olet palstan valopilkku.
- Mandi55
Tuttu Paristo kirjoitti:
Olet palstan valopilkku.
Uusi aamu ja uudet kujeet ; ) Kiitos viestistäsi, tulin sateisesta aamusta huolimatta oikein hyvälle tuulelle. Ota koppi lähetän sinulle lentosuukon.
Tuolla ilmaisutyylillä muuttuvat vakavatkin asiat surkuhupaisiksi...
Sitähän elämäkin on - surkua ja hupaa :)- Toisten kustannuksella
Ei edes omaperäistä.
Lähes suoria lainauksia toisten vastauksista. Lainausten lähteet tunnistettavissa. Miltä itsestäsi tuntuisi, kun viestejäsi lainailtaisiin irroitettuna asiayhteydestään ja tietäisit selkäsi takana naureskeltavan? Huh-huh.- olevan
mutta lieneekö asiaa jota ei joku copsaisi, Jopa raamatusrta.
- helisevä
olevan kirjoitti:
mutta lieneekö asiaa jota ei joku copsaisi, Jopa raamatusrta.
keräili myös , mutta satumaan kommentti on fantastinen ) siis minuun iski .
- Mandi55
Eihän tää jutska olisi lainkaan mennyt lauteille, ellen olisi jutun juonta kehitellyt käyttämällä lainauksia. Kuka nauraa ja kenen selän takana, en ainakaan minä.
- avartanut
maailmaasi, siis ajatusmaailmaasi.
- voi minua
Onneksi, aika tavaran kaupitsee. Raha on tavarassa ja tavara on täällä sano entinen muija verojohtajalle kun mätkyt sai. Konstit on monet sitä saa olla kelkkana jos rekenäkin. Muuten en voi puolustautua kuin että halut ne on hiirelläkin mutta että diakonissalla.
- kawe
rekenä pitää olla..........
No säätöähän kaikki on.
Hyvin oivalsit aloittajan meiningin, samoin satumaa.
- lainatuista lauseista
listattu litania, jonka "huumori" oli lähtenyt litomaan.
Lifestylessä oli joskus lukenut loistavia, upeasti laadittuja viikkokatsauksia. - torivahti
...olet "nimesi veroinen" - kirjailijoillahan (hyvillä) on kadehdittava kyky analysoida ympäristöään "ulkopuolisena". Itse en siihen liian itsekeskeisenä pysty kuin jälkikäteen. Joskus onkin kahvi pärskähtänyt sieraimista lukiessani vanhoja viestejäni, varsinkin kinaamisia jonkun kanssa. Oon mie aika eto jiäräpiä...!
- nimpparit loppuu
Kovaa menoa. Saa varoa, ettei astu varpaille ja ota toisten nimpparia.
Haukut tulee vaikka mitä sanois.
- Heikunkeikku
Kiitos!
Olit kirjoittanut hyvin.
Mukava lukea :)- Mndi55
Se oli aloitukseni tarkoitus, mukavaa luettavaa keventämään venyneen kevään rupsahtaneita mielialoja ; )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.24010127Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.3912707- 831563
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei851531- 761419
- 641379
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81329Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581323Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa971225- 361156