Mistä löydän porissa nurmikkokengät?? Olen kohta joka paikasta katsonut eikä silmään ole osunut ja muutamissa paikoissa olen kysynyt eikä ole. Siis tietääkö joku jossa niitä myytaäisiin???
nurmikko kengät porista
4
1399
Vastaukset
- niitä ?
jokunen vuosi sitten oli myynnissä ns. ilmastointikenkiä joissa oli piikit pohjissa ?
Sellaisia minä ainakin olen etsinyt ja en ole mistään löytänyt !
Eivät todellakaan ole humpuukia, kun haluaa sammalta hävittää nurmikolta.- puutarhurix3
juuri niitä tarkoitan,,ei tunnu mistään löytyvän :(
- ei ..............
puutarhurix3 kirjoitti:
juuri niitä tarkoitan,,ei tunnu mistään löytyvän :(
Eipä tunnu löytyvän ............jos jostain löydät,niin ilmoittaisitko tähän ketjuun :...
Oli ne kengät kuitenkin helpompi vaihtoehto, kun se, että talikolla tai haravalla hakata ilmastointi reikiä sammaloituneisiin nurmikkoihin !
Jos jostain löydät, niin laittaisitko linkkiä tähän ketjuun: samoin teen, jos jostain eteen sattuu. - plö
ei .............. kirjoitti:
Eipä tunnu löytyvän ............jos jostain löydät,niin ilmoittaisitko tähän ketjuun :...
Oli ne kengät kuitenkin helpompi vaihtoehto, kun se, että talikolla tai haravalla hakata ilmastointi reikiä sammaloituneisiin nurmikkoihin !
Jos jostain löydät, niin laittaisitko linkkiä tähän ketjuun: samoin teen, jos jostain eteen sattuu.Viime kesänä muistaakseni Etolasta sai "piikkikenkiä" muutamalla eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336984- 386404
- 293494
- 452980
- 342714
- 152408
- 372198
- 162066
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481937En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191797