Heikko esitys: Oulun Nelko keittiöt

Maksan palvelusta

Useammaltakin entiseltä asiakkaalta kuultua:
Palvelu ja asentaminen ala-arvoista.
Toimitusajat myöhässä. Hinnoista saat tapella jälkeenpäin. Myyjää/asentajaa ei saa kiinni kaupanteon jälkeen... jatkuvaa käsienpesua, välttelyä, asiakkaan syyllistämistä.

8

1762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennyt

otsikon merkin nimi väärin, Oulusta saa mistään niin hyvää ja asiallista palvelua kuin Nelkolta.
      Olen tilannut sieltä parikin keittiötä ja tutuillenikin suositellut ja hyvin on toimitukset ym. pelannut.

• Vertailija

Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?

• korvaan kalskahti
        Vertailija kirjoitti:

Kun sanot, että mistään muualta ei saa niin asiallista palvelua, kuin Nelkolta.. Montako keittiötä olet ostanut muilta merkeiltä ?

Kaikissa palveluammateissa saa palvelua. Jos yhtään muita ns. palveluammateita tiedät niin pitäisi tietää myös että laaja skaala. Ei tarvitse (vaikka keittiöpalstalla ollaankin) ihan tarkkaan rajautua siihen. Olen kyllä ulkopuolinen lukija, mutta itsekin palveluammatissa ja se on monen kirjavaa alalla kuin alalla, ja kiitettävän ja huonon palvelun välillä on selkeä ero. Myyköön vaikka perunoita.

• Kauppias itse

Hyvä palvelusta maksava, voisitko ystävällisesti
      ottaa yhteyttä!
      Esität niin perättömiä ja syyllistäviä väitteitä että haluan kuulla tarkemman selonteon asioista joita täällä huutelet.
      Jos kohdallasi on jotain hoitamattomia asiota niin
      ota pikaisesti yhteyttä suoraan asianosaiseen.
      Olen tavoitettavissa puhelimella, faxilla sähköpostilla sekä henkilökohtaisesti.Osoitteen varmaan tiedätkin.
      Jään odottamaan yhteydenottoasi!

• taitaa olla oma paha

Todella outoa väittää tuollaista täällä. Ettet vaan ole joku samoilla piireillä vaikuttava kauppias ja yritä kalastaa asiakkaita noin ala-arvoisella tavalla. Kyllähän tuon aloittajan tiedot kaivetaan esiin jos tilanne siihen pisteeseen menee. Ole ystävällinen ja oikaise tai selvennä asia täällä muillekin. Nelkolla toimitukset ja muutkin pelaa varmasti. Asentajan jos olet itse hankkinut, etkä Nelkon kautta niin älä täällä itke!

• Kiiras

Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!

• Kalusteasennuksistakin kiin...
        Kiiras kirjoitti:

Meillä Kuopiossa Nelkon asentaja laskutti yli 100 h, yli 4000 € pienen keittiömme kaappien asennuksesta!

No, kauankos se niitä kaappeja siellä sitten asensi?

• Pettynyt_ostaja

Itsellekin järkyttävä pettymys tämä liike. Kauppa käteltiin jo ja sitten peruivat kaupan jälkeenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6434
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3514
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3010
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1947
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe