Akateemisten opiskelujen päätyttyä oli mullakin haaveena hyväpalkkaiset työt ja sen mukanaan tuomat edut. Näin itteni jo uima-altaassa pulikoimassa, komeessa esikaupunkitalossa kauniin vaimon ja kahden hyvinkäyttäytyvän piltin kanssa. Mersu pihassa ja kahdesti vuodessa etelässä.
No oikeesti jouduin saatananmoiseen työrumbaan, joka on vienyt melkein kaikki mehut ja kaiken ajan parinkymmenen vuoden ajalla.
Rahaa kyllä tulee mutta elämän realiteetit on vaatimaton lähiöparitalo, kaksi taaksejäänyttä avioliittoa ja nyt uusin suhde parin vuoden ikäinen. Omia lapsia ei ole ehtiny tehdä töiltään (ikää 46 v. nyt).
Rahaa mulla on reilusti, ja tuottavat kyllä lisää hyvinä sijoituksina, mutta kaikki maallinen omaisuus on alkanut tuntua merkityksettömältä. Olen kyllä piristänyt itseäni vaikka millä, ostellut välillä urheiluautoja, käynyt eksoottisissa maailmankolkissa patikoimassa, jne.jne. Mutta jotenkin ne ei anna mitään, ainakaan enää nykyään.
Vanhemmilta saadut opit on kannustaneet säästäväisyyteen, ja mulla se on kai menny toiseen potenssiin. Mihinkään "turhaan" en halua enää tuhlata.
Tää on jo omastakin mielestä sairautta, mutta ei taida hoitua kun jollain terapialla.
Oon just syksyllä vaihtamassa duunia, parempipalkkaseen (taas kerran), mutta en tiedä itsekään miksi. Mulla on kysyntää työelämässä, ja työ onkin oikastaan mun tärkein arvo, vaika se taitaa hiljalleen mut tappaakin, ainakin henkisesti.
Että vastauksena, jos mulla ois miljoon (niinkuin muuten onkin), niin en tiedä mitä sillä tekisin. Tai tiedän että pidän pankissa "pahan päivän varalle", kunnes kaikki sitten mun kuoltua menee jollekulle...
Niin mitä sitten... ?
Rahaa tilillä
1
656
Vastaukset
- theredno
näin se elämä menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061