Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Siellä ajattelin ottaa seuraavan kuvan, mutta kuulin että tatuoija ei suostu touteuttamaan kaikkia juttuja. Onkohan tämä totta? Entäs miten kovat hinnat ja jonotusajat?
Hienoja kuvia nettisivuilla ainakin.
Liskogalleria
4
4702
Vastaukset
- sinnpura
otin siellä ensimmäisen kuvani n. vuosi sitten. ymmärsin että yritys on aika uusi. tatuoijat mukavia ja asiantuntevaa porukkaa kyllä. tilat on aika pienet, tatuointi tehdään siinä ihan kaikkien nähtävillä.
olisin saanut ajan jo viikon päähän siitä, kun liikkeeseen astuin ekan kerran, mutta rahallisista syistä jouduin ottamaan ajan vasta parin kuun päähän. suosittelen!- Tatuointia
Mä olen ottanut kaksi tatuointia Liskogalleriassa. Ensimmäisen vanhassa liikkeessä ja seuraavan uudessa Hämeentiellä. itse olen ollut todella tyytyväinen paikkaan ja palveluun. Tatuoinnit on loistavasti tehty ja muutenkin homma toiminut hyvin.
Onneksi hän ei tee kaikkia kuvia esim suoria kopioita lehdistä. Tatuoinnin pitä olla uniikki eikä kopio. Siitä pisteet Tereselle :)
- _Sussu_
Otin omani Liskogalleriassa viime syksynä ja jonotusaika silloin oli noin kuukausi.
Thérèse suunnitteli epämääräisten selitysteni pohjalta superonnistuneen kuvan, juuri sellaisen minkä halusin vaikken sitä osannut edes kuvailla :-D Myös toteutus on hieno, joten olin kokonaisuudessaan todella tyytyväinen ja voin lämpimästi suositella. - Anonyymi
Nykyään vaikuttaa lähinnä feministigallerialta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707