Hei kylläpä sattui mukavasti tiistaina murtui polvi ja 6 viikoksi jalka kipsisylinteriin. Että sillai ei tarvii festareilla kimpoilla. Eikun hyvää kesää kaikille ja pitäkää paikat ehjänä.
Kesä hukkaan kaatumisen takia
2
965
Vastaukset
- ....................
Minulla ollut nilkka jo neljä viikkoa kipsissä. Kaksi vielä jäljellä. Vielä on kesää jäljellä... Hyviä kesäpäiviä sinullekin.
- Tadzio de Santis
Minä teloin polveni ensimmäisen kerran pääsiäisenä 2003. Meni yli kaksi vuotta leikkausjonossa, 2005 tuli voimaan hoitotakuusäännös ja pääsin leikkaukseen alkukesästä. Siinä välissä polvi kerkesi lähteä paikaltaan viitisentoista kertaa, yhdellä kertaa halkesi reisiluu samalla ja toisella kertaa lumpiosta lähti irtokappaleita.
Leikkauksessa kiristivät jänteitä, mutta eipä se siitä enää kuntoon tullut. Hajonnut lumpio lonksuu ilkeästi jos yrittää pyörällä veivata, ja kostealla ilmalla polvi turpoaa ja alkaa jomottamaan. Astunta on muuttunut, jalkaterä on osoittaa nykyään enemmän ulospäin ja paino tulee kävellessä jalkapohjan sisäsyrjälle. Piti tavallaan opetella uudestaan kävelemään, juoksemista en ole edes yrittänyt. Itse asiassa en ole ottanut juoksuaskelta yli viiteen vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840