Tiiät täällä tosi paljon jaksojen tapahtumisista, asutko kenties espanjasssa, kun oot nähny varmaan kaikki jaksot ja laittanu ne youtubeen?? Mistä ihmeestä sä oot nähny ne jaksot?
Noora 81??
6
966
Vastaukset
- noora81
En asu Espanjassa, mutta omistan kaudet 1-6 DVD:llä, jotka olen ostanut sieltä ihan nettikaupan kautta. Kaudet 7. ja 8. olen löytänyt netistä. Olen siis nähnyt kaikki jaksot, ja siksi tiedän noista tapahtumista.
- tete<33
Okei...
- Eva<3
Onko nuo ostamasi 1-6 kaudet espanjan vai englannin kielellä?
Saako netanttilasta tai cdon.comista ostettua noita ei-suomenkielellä varustettuja dvd-kausia?Ja jos,niin mihin hintaan?
Ja löytyykö nuo kaudet 7-8 jaksot ihan vain youtubesta?
Kiitos etukäteen vastauksestasi. - noora81
Eva<3 kirjoitti:
Onko nuo ostamasi 1-6 kaudet espanjan vai englannin kielellä?
Saako netanttilasta tai cdon.comista ostettua noita ei-suomenkielellä varustettuja dvd-kausia?Ja jos,niin mihin hintaan?
Ja löytyykö nuo kaudet 7-8 jaksot ihan vain youtubesta?
Kiitos etukäteen vastauksestasi.Ostamani kaudet ovat espanjan kielisiä, ja niissä ei ole suomen tai englannin kielistä tekstitystä. Niitä ei saa Suomesta, vaan nämä on ostettu espanjalaisista nettikaupoista.
Kauden 7. ja 8. jaksoja voi nähdä monesta eri paikasta, joista yksi on Youtube. Eiköhän niitä saa myös lataamalla, kuten kaikkia muitakin sarjoja.
- SERRANOO
Sieltähän tietoa saa ja kun katsoo youtubesta jaksoja (:
- serranofani
Näin on. No mä oon nähny kaikki jaksot 3 kertaa..tähän mennessä ja tiedän läes kaiken tapahtumista:> että iha mahollista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982