Kokemuksia ko. pyörästä? Käytettyinä vähäisesti liikkeessä. Kuinka Ducati yleensä pärjää laadussa ja tekniikassa? Onko/ ovatko ducati-kuljettajat kuinka "uskollisia" merkilleen? Tarinoikaa...
DUCati ST3
9
4482
Vastaukset
- 996
Taitavat japanialaiset mennä hinta-laatu-suhteessa ja tehossa ja viimeistelyssä ohi. Jos Sinun ei ole pakko ostaa Ducatia, osta japanilainen. En ymmärrä miksi kenenkään kannattaisi olla merkkiuskollinen.
Jos siitä huolimatta tuntuu että Ducati olisi saatava niin voin lohduttaa että samasta raudasta ne tuntuu olevan eikä matka ole koskaan kesken jäänyt.
T3:a on tehty lyhemmän aikaa kuin ST2/4 malleja, siksi niitä ei ole kaupan. Mylly perustuu 916:n alkuperäiseen koneeseen venttiileitä mallinumeron mukaan 2, 3 tai 4/syl. Geometrialtaan jotain sportin ja touringin välimaastosta niinkuin nimikin kertoo.- 50 ja risat
Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .
- Dukatti
50 ja risat kirjoitti:
Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .
Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....
- 50 ja risat
Dukatti kirjoitti:
Aikaa on vierähtänyt, miten reissu sujui? Oletko jo myynyt ratsusi? Kiinnostaa....
Reissu meni ilman ongelman ongelmaa. Kilometrejä kertyi tuollaiset 4300. Voin sanoa: ei ongelman ongelmaa. Takarengas kului paluumatkalla Via-Balticalla loppuun. Ajoharjoittelupäivänä Ahvenistolla huomasivat kaverit, kuinka kudokset jo paistoivat. Hankin sitten taakse uuden Pilot Road2:n. Myyntiin ajattelin laittaa ajokauden jälkeen joskus marraskuun lopulla. Mittarissa tuolloin n. 37 000 km.
- melkein 60...
50 ja risat kirjoitti:
Minä en riitele. Ajelen itse vuoden 2001 Ducati ST2 -pyörällä. Aikaisemmin on tullut ajeltua enimmäkseen japanilaisilla. Niin tai olihan siellä toki IC Planeta 350 -mallikin, kun olin 16-18 vuotias. Ihan hyviä ovat olleet nämä japskit. Päädyin Ducatiin ihan sattuman kautta. Etsin uutta pyörää netistä pari vuotta sitten. Päällimmäisenä oli mielessä Hondan VFR. Ihan uteliaisuudesta ja joidenkin vastustuksesta johtuen päädyin kiusallakin Ducatiin. Yllätys olikin melkoinen ja plussan suuntaan. Nyt on jo kolmas kesä menossa ja kilometrejä on kertynyt tuommoiset 28000. Tänä kesänä tulee Saksa-Baltia -matkalla taas 6000 lisää. Myyn tämän ST2:n talvella ja ostan ST3:n tai VFR:n todennäköisesti taas Mobile.de:n kautta. Sen verran olen tykästynyt ST:n ajo-ominaisuuksiin ja myös (ylläri) luotettavuuteen, joten vaaka on vielä kallellaan ST3:n suuntaan. Lisää: http://www.motopalsta.com/koeajot/Ducati Ducati ST3 %22Matkapy%F6r%E4, joka viihdytt%E4%E4 ja kiihdytt%E4%E4%22/40 .
voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!
- 50 ja risat
melkein 60... kirjoitti:
voisitko kertoa tosta mobile.de:n toimivuudesta noin yleisesti ottaen..olisi tarkotus jossain vaiheessa hommata italiaano ton klassikko sakemannin kaveriksi!
Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!
- melkein 60...
50 ja risat kirjoitti:
Kyllä se onnnistuu. Jos et pääse katsomaan kauppatavaraa, pitää vain luottaa myyjään ja papereihin. Minulla myyjä oli yksityishenkilö, joka ei huijjannut ja puhui onneksi englantia. Pyörä oli myös huollettu vast'ikään ja siitä paperit. Saksalainen kauppakirja on melko asiallinen ja suojaa ostajaa. Maksoin pyörän ja tuotatin kuljetusliikkeen avulla Suomeen. Sitten alkoi paperiruljanssi tullin kanssa. Verot meni kyllä yläkanttiin, kun talvella ei ollut paljon ST2'ia myynnissä. Vero rapsahti Hailac'illa olleitten kahden pyörän myyntihinnan perusteella. Verohallinnossa on kuulemma yksi kaveri, jonka erikoisalaa on eurooppalaisen verolainsäädännön kiertäminen. Kun ei voi periä ajoneuvoveroa kahta kertaa, peritään siis veroa arvonlisäverosta!
mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa! - 50 ja risat
melkein 60... kirjoitti:
mulla ois tarkotus hankkia n.vm 87-95 väliin oleva putkutin..tullin sivuilta kattelin noita verojuttuja..mitä vanhempi on..verot ovat jossain kohtaa melko mitättömiä..paljonko rahti sulla verotti euroja?
ruotsissa on aika kova tarjonta..euroopan hinnoissa..tässä on aikaa miettiä ja pyöritellä asiaa!Käytin Kuljetusliike Seppälää: http://www.kuljetusseppala.fi/ . Kuljetus Stuttgartista Vantaan terminaaliin maksoi 300 €.
- Ducatin taakse
ja aja Kilpisjärvelle ja pysykää siellä,niin päästään kirjoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727