Siis kysytäänkö baareissa ja yökerhoissa papereita? Olen yhdeksäntoista, enkä ole vielä kertaakaan Suomessa päässyt baariin ilman passinvilautusta (naurakaa vaan). Ei viitsisi koko ajan passia kantaa mukana, kun kuitenkin varkaita (kuulemma) jonkin verran. Joku tuolla sanoi, että baariin pääse kaikki yli kymmenvuotiaat. Onko näin?
Kysytäänkö papereita?
5
1404
Vastaukset
- en tajua
kun olet jo 19 vuotias sillä alle 18 vuotias ei saa alkoholia mutta eihän sinulla ole sitä ongelmaa. En nyt käsitä?
- Elviira19
En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.
- pekoti
Elviira19 kirjoitti:
En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.
siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaa - kysymyksinesi
pekoti kirjoitti:
siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaaVoit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...
- varma tieto
kysymyksinesi kirjoitti:
Voit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...
ensiksikin kukaan ei kysy papereita, löydät ikäistäsi seuraa mm. vladislavhotellin yökerhosta (mikä mökä, ota varalta mukaan korvatulpat/siis myös yöunen takia,sillä kiität siitä minua myöhemmin!!). Ja täysin totta on myös se, että bulgarian Wc-papru on hötyä eli ohutta ja jakaa niukasti, kun vessoissa ei ole paperia vaan kun menet sisään ja maksat mummolle 50 stotinkia,joissain ilmaista=hotelleissa, niin saat mummolta 50 senttimetriä paprua mukaan mikä ei riitä jos paskahätä!!! Siis omaa Emboa suomesta messiin!!! Tosi on, älä naura!!! Kato ettei drinksuihin kukaan lorauta silmätippoja=tyrmäystippoja... tai juo juomasi loppuun vessaan mennessäsi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738