Siis kysytäänkö baareissa ja yökerhoissa papereita? Olen yhdeksäntoista, enkä ole vielä kertaakaan Suomessa päässyt baariin ilman passinvilautusta (naurakaa vaan). Ei viitsisi koko ajan passia kantaa mukana, kun kuitenkin varkaita (kuulemma) jonkin verran. Joku tuolla sanoi, että baariin pääse kaikki yli kymmenvuotiaat. Onko näin?
Kysytäänkö papereita?
5
1442
Vastaukset
- en tajua
kun olet jo 19 vuotias sillä alle 18 vuotias ei saa alkoholia mutta eihän sinulla ole sitä ongelmaa. En nyt käsitä?
- Elviira19
En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.
- pekoti
Elviira19 kirjoitti:
En omista muuta henkilöllisyystodistusta kuin passin ja sitä en siis viitsisi kannella mukana. Kai sitä täytyy sitten paikan päällä vaan ihmetellä.
siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaa - kysymyksinesi
pekoti kirjoitti:
siis ei kysytä papereita. äläkä kanna passiasi mukana, paras paikka passille on hotellin tallelokero.
eipä muuta kun hyvää ja rentouttavaa lomaaVoit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...
- varma tieto
kysymyksinesi kirjoitti:
Voit varata kuitenkin WC-paperia laukkuusi , sillä sitä voit joutua itse kysymään...
ensiksikin kukaan ei kysy papereita, löydät ikäistäsi seuraa mm. vladislavhotellin yökerhosta (mikä mökä, ota varalta mukaan korvatulpat/siis myös yöunen takia,sillä kiität siitä minua myöhemmin!!). Ja täysin totta on myös se, että bulgarian Wc-papru on hötyä eli ohutta ja jakaa niukasti, kun vessoissa ei ole paperia vaan kun menet sisään ja maksat mummolle 50 stotinkia,joissain ilmaista=hotelleissa, niin saat mummolta 50 senttimetriä paprua mukaan mikä ei riitä jos paskahätä!!! Siis omaa Emboa suomesta messiin!!! Tosi on, älä naura!!! Kato ettei drinksuihin kukaan lorauta silmätippoja=tyrmäystippoja... tai juo juomasi loppuun vessaan mennessäsi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644252Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311152Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441122Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.102928Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115850