Onko tietoa IGstore nimisestä retkikaupasta ? Tilasin tuotteita ja maksoin verkkopankista. En ole saanut tavaroita eikä yritys vastaa tiedusteluihin. Yritys toimii myös IG FINLAND OY nimen alla ja tarjoaa rahoitus- sekä sijoituspalveluita. Yrityksestä löytyy tämän verran tietoja http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=1946648&tarkiste=649B4EB0004241631C9D5CD163D45707EACA11FB&rekhist=false&path=1547;1631;1678
IGstore
6
2258
Vastaukset
- Janiman
- minä vaan
enpä jaksa olla ihmettelemättä ihmisten kiinnostusta
nettiostamiseen. ylläolevaa ainakin kun katselin niin taivaassa olivat hinnat ja niin vaan sitä ennakkoon maksetaan. ja sitten valitetaan kun asiat
eivät menekkään niinkuin pitäisi!
olisikohan viisasta käydä paikallisessa liikkeessä, jossa näet tuotteen, puhut olemassa olevan liikkeen
ja oikean ihmisen kanssa. jos on ongelmia niin ainakin tiedät mistä olet ostanut ja mistä saat apua.
tyhmiä olette te ihmiset
- hmm...
Itse kun tilasin niin kaikki meni niinkuin pitikin. Tuntu olevan aika evullista kun postitusmaksukin taisi olla jotain 4€ luokkaa.
- Asioinut
Kävin kyseisessä liikkeessä asioimassa. Valikoimaa oli lattiasta kattoon, aikaahan siellä vierähti tovin verran tavaroita tutkiessa.
Jäipä käteen mm 2000 teltta ja ulkoilutakki. Ihmetyttää vain tuotteiden edullisuus, myyvät meinaan aika edullisesti mitä olen seuraillut muissa kaupoissa olevan.
Kiitokset hyvästä ja asiantuntevasta palvelusta, ehkäpä poikkean joskus toistekin. - Muualtakin tilannut
Olen tilannut kyseisestä firmasta useamman kuin kerran. Joka tilaus on tullut niinkuin on pitänytkin.
- Larzzi
Hyvä nettikauppa. Nopeat toimitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356644Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653830Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1263116- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171843Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701567- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291431Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371359Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111051