koirien huima suosio lemmikkeinä naisilla onkin kuulemma jotain muuta kuin hoivaviettiä tai harrastusta. Naiset osaavat käyttää näitä viattomia luontokappaleita omien tarpeidensa tyydyttämiseen samoin kuin riistävät miehiäkin omien etujen vuoksi, ahneudella ei ole rajoja, sanoi Samantha.
Naiset ja koirat
10
2378
Vastaukset
- siksipä.
Tiedetään, siksipä ei tosiaan kiinnosta yksikään nainen jolla on joku karvainen "kumppani".
- tarpeita
näillä nelijalkaisilla ystävillä sitten tyydytetään? Mulle se ainakin on seuralainen ja ystävä ja minä yritän tyydyttää sen tarpeet parhaani mukaan. Leikkiä, ulkoilla, liikkua, helliä, ruokkia, hemmotella....
- ja seuralainen
Koira on ihmisen paras ystävä. Se vilpitön ja uskollinen katse vie voiton. Siihen voi luottaa ja siitä on aina seuraa niin lenkille kuin henkiseen tarpeeseen. Suosittelen koiraa kaikille...hankkikaa koira ja unohtakaa miehet. Koira tekee teidät onnellisemmaksi.
- dlfkjgldfkgjldfjk
Joo, omituisena kyllä pidän sitä että ihminen ottaa lemmikkieläimen, varsinkin koiran. Jotenkin sairasta ottaa joku toinen eläin omistukseensa ja tehdä siitä riippuvainen itsestään. Sama pätee myös miehiin tietenkin.
- olla tyhmä
en tosiaan ymmärrä mihin tuolla tekstillä pyritään. Viitataanko tässä nyt eläinseksi tapauksiin vai mitä ihmettä??
Melkoista yleistystä taas, mutta niinhän nuo kaikki tekstit oli kyse miehistä tai naisista.. huokaus. hankkikaa oma elämä - miehet*
ja koirat? Niitä kun on niitäkin olemassa. Yksinäisiä miehiä joilla on seuranaan ja harrastuksenaan koira?
- ...voi kauheeta...
...monta koiraa!
- sellasta tekstiä että heiko...
Huh huh taas.. Tää on ihan uutta meikäläiselle, että me naiset vaan käytetään koiriakin hyväksi.. Voi elämän karut kävyt..
- Anonyymi
On minulle pari miestä kertonut puuhailleensa koiran kanssa. Toisessa tapauksessa koira kuului hassunnäköiseen rotuun, ja minua alkaa nykyään aina naurattaa kun näen sen rotuisen koiran jossain. Ei se toisaalta ole naurun asia, mutta ehkä huumorintajuni on huono.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1784638Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451170Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877