"Uudet" md-90 sarjan koneet vieläkin "uudemmilla" 130 paikkaisilla md-87 sarjan koneilla. Tulevat taas sieltä vanhasta tutusta paikasta eli sas:n ylijäämävarastosta. Mitähän seuraavaksi dc-9 ? Se siitä esitteiden lupaamasta ympäristöystävällisyydestä ja nykyaikaisesta lentokalustosta.
Blue1 korvaa
9
1717
Vastaukset
- lähde...
Mistä tieto peräisin?
- lähteesi
Mistä lähteestä tollasia tietoja oot saanut ja oletko miettinyt onko lääkitys juuri sinulla se oikea.
- tosiaan, mutta...
lähteesi kirjoitti:
Mistä lähteestä tollasia tietoja oot saanut ja oletko miettinyt onko lääkitys juuri sinulla se oikea.
Totta tuo, mutta me, jotka näistä asioista jotain teidämme, voimme todeta, ettei meille matkustajille ole yhtikäs yhtään merkitystä sillä, onko kone Md90 vai 87. Matkustamo on yksilön kannalta täysin identtinen.
- Spanair
MD87 tulee alustavasti 5 kpl alkaen joulukuusta, tulevat SAS:lta ja tarkemmin Spanairin suunnalta jossa niitä vielä on 11 kpl, yhteensä näitä kaiketi 15 konsernissa. Samaa tahtia kun kasiseiskoja saapuu, poistuu md-90 maasta. Ja vielä OH-SAN eli avro100 poistuu kevään aikana. Ensi vuonna siis pulu1 ajaa 5 87:lla ja 5 rj85:lla. Saa taas keravalaiset ihmetellä melua... :)
- LHR
Mites sitten käy Heathrow'n slottien, ne kun on saatu 150 pax koneille, ja md87:ssa on 130 paikkaa???
Avroista 5 kpl 85:a jää tosiaan riviin, niistä on BAE:n sivuillakin tietoa että 2007 lopussa uusittiin 4 sopimusta ja 1:n 2008 alussa sopimusta jatkettiin 5.vuotisilla leasingsoppareilla.
MD87.t olisi kyllä erikoinen valinta, mutta toki siinä kai säästöä tulee ja cabin factory paranee... Nythän SAS pitää Spanairin, joten sieltä voi hyvinkin tulla koneita... - takaisin
LHR kirjoitti:
Mites sitten käy Heathrow'n slottien, ne kun on saatu 150 pax koneille, ja md87:ssa on 130 paikkaa???
Avroista 5 kpl 85:a jää tosiaan riviin, niistä on BAE:n sivuillakin tietoa että 2007 lopussa uusittiin 4 sopimusta ja 1:n 2008 alussa sopimusta jatkettiin 5.vuotisilla leasingsoppareilla.
MD87.t olisi kyllä erikoinen valinta, mutta toki siinä kai säästöä tulee ja cabin factory paranee... Nythän SAS pitää Spanairin, joten sieltä voi hyvinkin tulla koneita...Blue1 palaa syksyllä 2009 Stanstediin.
- Fyysikko101
Niin,
joku tuottaa tappiota ja ostaa uusia koneita veronmaksajien rahoilla:) Toinen näköjään tuottaa voittoa ja liisaa koneita, jotka toimivat operatiivisesti parhaiten. Olisko avainsanana joustavuus.
Koneisiin on kuulemma tulossa kaikki aparaatit, jotka vähentävät kulutusta ja melua.
ps. ei ne koneet saatuta yhtään Airbusseja ene
mmän / matkustaja- kummaa
että laittoivat just vasta lisää penkkejä MD90 ja halusivat nostaa tuottoja.
Ei taida olla suunta nyt selvillä.
Strategiasta yritetään puhua ja nyt ei enään yritetä ilmeisesti kalastella business matkustajia vaan lennellään Vaasoihin ja Kuusamoihin runkoreitteinä. - kemisti202
-'Niin,
joku tuottaa tappiota ja ostaa uusia koneita veronmaksajien rahoilla:)
Viittaat varmaankin Alitaliaan joka lentää valtion ´lainojen´ tukemina.
-´Koneisiin on kuulemma tulossa kaikki aparaatit, jotka vähentävät kulutusta ja melua.
ps. ei ne koneet saatuta yhtään Airbusseja ene
mmän / matkustaja´
SAS:n omilla sivuilla kerrotaan md87:kulutukseksi 4,8 litraa henkilöä kohden sadalle kilometrille. Airbus 321:n kulutukseksi SAS ilmoittaa 3,1 litraa. Eli md87 kuluttaa noin 55% enemmän kuin moderni Airbus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315959- 345463
- 293084
- 342464
- 442317
- 372128
- 152108
- 121711
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687