Saako kypärään laittaa tarroja?

Stinger93

Helou!! Mulla on tollanen musta umpikypärä merkiltään Sting, ja kyselen et saako siihen laittaa tarroja? Pitääkö tarrojen olla minkälaisia? Laittakaa vaan tietoo tulemaan. KIITOS.

17

10448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen itse kuullut, että tarrat saattavat heikentää kypärän rakennetta. Lähinnä kait se liiman vaikutus. vastaisikohan kypärän valmistajat tähän.

• Stinger93

Kyselin vähän ja kuulin et kaikenlaisia tarroja saa kuulemma laittaa, kunhan eivät heikennä kypärän suojauskykyä. Tällaisia tarroja ovat tarrat joiden liima syövyttää kypärää.

• Anonyymi
        Stinger93 kirjoitti:

Kyselin vähän ja kuulin et kaikenlaisia tarroja saa kuulemma laittaa, kunhan eivät heikennä kypärän suojauskykyä. Tällaisia tarroja ovat tarrat joiden liima syövyttää kypärää.

Arai valmistajan mukaan kuitukypärän pinnoite ei ole liimoille herkkä, eli ei vaikutusta. Muovit ja liuottimet liimoissa erikseen.

• Mage..

Muita kuulemma saa mut alastoman naisen kuvia ei. Se voi kiihottaa takana ajajaa tai vastaantulijaa siinämäärin että tarkkaavaisuus herpaantuu.

• mp-kuski

saattoi jopa olla vitsi, entä alaston mies ?

• Anonyymi
        mp-kuski kirjoitti:

saattoi jopa olla vitsi, entä alaston mies ?

Pitää varoa ainakin ministeriautojen sattuessa kohdalle, ettei virhevasukkien pervot puristele vääristä paikoista jos miestarra käytössä?

• erkuri

80-luvulla tosiaan oli kiellettyä kun potta ei sitä muka kestä .. Legenda elää.

• oli 70-80

vuosina liuottimena Ksyleeniä, joka liuotti myös Ämpärimuoviset kypärät (ABS), ainoastaan 3M heijastavaa teippiä liimaisin.

• kona98

Eli siis onko tiettyjä tarroja joita voilaittaa kypärään???

• Bensanhaistelija

Kypäristä väitetään, että pinnoite katoaa tarrojen mukana. Tämä tosin ei lähes ollenkaan vaikutakypärän kestävyyteen, sillä suurin suojaus tulee sisäisestä kevlarista tai muusta mehusta. Siitä vain lättäämään kaiken maailman sft tarroja, ei se miksikään mene. En tiedä pitkäaikaisesta vaikutuksesta, mutta kypärä kuuluisi kumminkin vaihtaa muutaman vuoden välein.

• Anonyymi

Kypärä vaihdetaan suurempien iskujen takia, muuten normaaliolosuhteissa käytettyä kypärää ei tule vaihtaa turhaan. Tarrat se kestää mainiosti, sillä sopiva määrä tarroja jopa vahvistaa teoriassa kypärän pintaa? Visiiriin liimattavien tarrojen suhteen tulee huomioida näkyvyyden tarve.

• Jutustelija1

Itse juurikin fanitan kokomustaa kypärää tai oikeastaan mitä tahansa, joten elä ihmeessä ala siihen mitään liimailemaan.

Lisäksi on nuo puheet siitä että heikentää suojaa jonka kypärä tarjoaa.

• Vermeitä

• kyrp...kypärät

Vain Stingin fanitarrat on sallittu!

• mpman

visiiriin liimattuna..

• Anonyymi

Miksi ei sais eihän koko kypärääkään tarvii käyttää.

• Anonyymi

Piti oikein kysyä maalarilta itseltään.
      Lasikuitukypärän saa vaikka hioa ja maalata. Muovikypärään ei saa laittaa edes tarroja.
      Nuo kiellot koskee nimenomaan muovikypäriä joita ei saa ostaa muutenkaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4269
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1223
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      918
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      114
      855
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      826
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      789
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe