Itse menisin sinne oman matkani jälkeen Oulusta Rovaniemeen junalla ja sitt liftaamalla perille kaverin luo. Joskus toiste, syksymmällä pääsisin pidemmäks aikaan vaeltamaan saman kaverin kaa. Haluun todella lähtee, mutt jokin mietityttää. Odottaisko vain syksyyn..?
viikonloppu Lapissa
olis mahdollista,mutt
3
748
Vastaukset
- kaveri todella
oikeasti kiinnostaa niin mikään matka ei ole este.
- suhde ollut
Nyt yritetään olla vain ystäviä, seksistä hänen kaa siellä houkuttelee tietty, mutta yritän hillitä itteni. Lappi itse houkuttelee mua, ei koskaan voi tietää elänkö vielä syksyllä tms. Carpe diem.
- on vähän
suhde ollut kirjoitti:
Nyt yritetään olla vain ystäviä, seksistä hänen kaa siellä houkuttelee tietty, mutta yritän hillitä itteni. Lappi itse houkuttelee mua, ei koskaan voi tietää elänkö vielä syksyllä tms. Carpe diem.
lyhyt aika molempiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950