Onko kokemuksia ponusta? Itse olen menossa ekaa kertaa...
Ponulle
6
937
Vastaukset
- on on
Itse täältä Keski-Suomesta menossa myös jo viidettä kertaa. Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi ja ponussahan paistaa aina aurinko ja ihmiset on iloisia kuten Karjalassa kuuluukin.
- parhaita ralleja
Kannattaa käydä tsekkaamassa, itsellä 6 vuotta tullut käytyä, suosittelen.
- niitänäitä
Suosittelen, hyvä ralli :) hommat on hanskas kiteen porukalla, eikä ees hanskat hukassa!
- mutta samana
viikonloppuna ovat myös esimerkiksi Veteraaniralli sekä Imatranajojen muistoajot. En oikein sulata ajatusta ajaa moottoripyörällä jonnekin kauas juomaan kaljaa. En todellakaan ymmärrä.
- jozzu kozzu
Jano eikä nälkäkään päässyt yllättämään.
Saunakin auki ilman ajanvarausta.
Ei valitettavaa .
No ehkä naisia olisi voinut olla enemmän :))
Mutta tänä vuonna Imatralle muistojen ajoihin- fzs1000
Ponu on rallina ja rallipaikkana parhaita!! suosittelen..naisia vaan rohkeesti mukaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727