Itselleni tuli viime viikolla esimieheltä ehdotus, että eihän minulla ole mitään sitä vastaan, että työnantajani laittaa nyt syksyllä hakemuksen vetämään minun poistamisekseni reserviläisten listalta tärkeiden siviilitehtävieni takia.
Silloin ei tarvitsisi ikinä mennä kertausharjoituksiin, ja kriisi/sotatilanteessa sijoituspaikkani olisi nykyinen työpaikkani.
Pitivät selvänä että suostuisin. Piruuttani kieltäydyin luopumasta palvelusvelvoitteestani.
Siksikö vietin vuoden armeijassa että sen voisi nyt työnantajan paperilla vetää vessasta alas?
Ymmärrän kyllä, että Suomen armeija haluaa saada edes paperilla reservinsä näyttämään pienemmältä. Hurjimmillaan se taisi olla 700 000 miestä ja kokoluokassaan Euroopan suurimpia.
Työnantaja ehdotti nakkisuojaa
4
945
Vastaukset
- vemppa77
Mä ottaisin heti tollasen paperin....Ei tarvis miettiä kertauskutsuihin tekosyitä...
- Nakkisuojattuko?
Jos niin on asia. miksi ylipäätään kävit armeijan?
Olisit mennyt suoraan sivariksi, jos kerran kertausharjoituksia pelkäät niin että mikä vain tekosyy kelpaa. - ajaa humalassa metsätiellä
jonkun mökkiläisen ojaan, niin sitten soittavat polliisit ja puhalluttavat parin rosentin rommillet ja kun saa viideksi vuodeksi törkeän rattijuopumusmerkinnän rekkariin, niin eipä tartte sitten mennä kertausharjoituksiin ainakaan aliupseeri-, upseeri- tai sotilaspoliisitasoilla!
Kerrassaan nerokas keino päästä kertausharjoituksista, vai mitä???
- voithan
saada harjoituksista vaikka lisää joulukuusen koristeita. Mitäs jos työnantaja vetää "vessasta"
alas epälojaalin työläisensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747