Ongelmani on seuraava: olen psyykkisesti häiriintynyt, mutta kuitenkin tavalla joka ei ulkopuolisille näy. Se kuitenkin rajoittaa elämääni niin, että en pysty niihin normaaleihin asioihin mitkä ovat muille ihmisille jokapäiväisiä. Olen siis vastentahtoisesti jumissa tilanteessa ja se kalvaa minua niin paljon että kadehdin ihmisiä jotka ovat vapautuneita, heillä on parisuhde (tai edes mahdollisuus tähän), ystäväpiiri ja sosiaaliset tilanteet ovat heille helppoa kuin heinän teko.
Minunkaltaisilleni ei ole helppoa nämä nykyajan vaatimukset joissa työhaastattelussakin pitää olla ulospäinsuuntautunut ja reipas ja oma itsensä kun todellisuudessa olen sulkeutunut ja pelkään, vaikka muuten hyvä työntekijä olisinkin.
Minä kadehdin niitä ihmisiä, joilla on "pää kunnossa" - en minä niille pahaa tahdo, haluaisin vain itse kokea saman. Ja pohjimmiltaan minua hävettää kadehtiminen.
Kateus
ei nimimerkkiä
1
1194
Vastaukset
- thhh
olet mielestäsi häiriintynyt???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510