- Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. -
Tuon voi ymmärtää monella tavalla, ja nyt kysynkin, miten te ymmärrätte tämän?
Itse ymmärrän, että rapu on oikeasti ihmeellinen. Vaihtelevat mielialat ja mysteerinen olemus.
He osaavat yllättää monella tavalla ja heidän huonopuoli tekee saman..
Itselläni on puolisona rapumies. Hän on luotettava, mutta häneltä löytyy myös huonojakin puolia. Kiinnostuin asiasta, joten, teidän vuoro vastata!
kaunistelemattomasta horoskoopista...
3
1054
Vastaukset
- vastaa
voihan se noikin sanoa,mut se johtuu siitä
miten meitä rapuja kohdellaan.Itse olen kyllä
ihan kiltti rapu mut joskus kyllä sit mökötän
harvoin kyllä,oon oppinut sen et kerran me vain
täällä olemme ja elämästä pitää ottaa kaikki
irti mikä se vain suo.
Ja oon käynyt tekemässä horoskooppi testin
lyhyen ja pitkän.
lyhyessä olin kalat.
pitkässä olin rapu.
eli siis vesi oli elementtini.
voisin lisätä omani kinalaisen horoskooppimerkin
se on tulihevonen et luonetta löytyy kyllä. - että miehestäsi
löytyy myös huonoja puolia??ooo,vau,ihmeellistä!!
ja sinähän itse kalat, just, ihan normitapaus, tosiaan, jokainen kalat on, hohhoijaa! kalathan ne ihmeellisiä ovatkin, etkös tiennyt? - luomakunnan
välillä tuntuu että hämmästytän itseänikin kaiken maailman ihme oikuilla ja todella ailahtelevalla mielellä.
On todellakin ihan toisen pienestä eleestä kiinni kun vaihtuu ystävällisyys vihaksi. Ja ihmeellistä pilkun viilaamista aina välillä. Lasit pitää olla järjestyksessä kaapissa. Siitä voi saada isonkin sodan aikaiseksi.
Silti koti voi muutoin olla välillä kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Välillä miettii todellakin itsekkin että onko tässä mitään järkeä. Hölmöjä ollaan.
RapuN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356198Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492735Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne542574- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651435- 821434
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o251341Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351301Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091017