mallorcalta tulin lauantaina kahen viikon reissusta,ja mä etin ja etin serranon tk sielt.mä jopa kävin mallorcan suurimmassa ostoskeskuksessa el corte inglesissä ja niillä ei ollu ;( mut ois voinnu tilata...harmitti niin hitosti!!! Mutta sitten kotona kävin kattoo cdon.comista ja luki et 3tk tulee 30.7!!! en jaksa oottaa siihen päivää!
mallorcalta.
12
1185
Vastaukset
- fanittaja92
kävitkö tuolla Villaviciosa de Odónissa missä ne on tehty.
tai saitko mitään kuvii- Joku vaan
No harmi,kunnet tilannu! Onneks 30.7 tulee 3 Tuotantokausi.
- puutteita?
Serranot kuvattu Madridissa? Mallorca on Saari Välimeressä. Katso kartasta välimatka ko. paikkojen välillä.
- españa
olin mallorcalla... lentokoneella pääsee madridiin...kannattais kattoo karttaa--ja sitten lukee mun viestii vaikkapa uusestaa!!
- españa
Joku vaan kirjoitti:
No harmi,kunnet tilannu! Onneks 30.7 tulee 3 Tuotantokausi.
ois voinnu tilata mut silloi oisin jo tullu suomeen takas.
- Ja ikää oli...?
españa kirjoitti:
olin mallorcalla... lentokoneella pääsee madridiin...kannattais kattoo karttaa--ja sitten lukee mun viestii vaikkapa uusestaa!!
Minäkin kommentoin tätä kun tosi lapsellista v*uilla täällä, näyttää tylsältä kun muuten on ollut niin tosi hauskoja viestejä.
En tuosta sinun alkuperäisestä viestistä kyllä muuta saa minäkään luettua kuin että olit Majorcalla - ihanko oikeasti lensit sieltä Madridiin? Sehän on sitten hienoa jos niin teit. - on iloinen asia
Ja ikää oli...? kirjoitti:
Minäkin kommentoin tätä kun tosi lapsellista v*uilla täällä, näyttää tylsältä kun muuten on ollut niin tosi hauskoja viestejä.
En tuosta sinun alkuperäisestä viestistä kyllä muuta saa minäkään luettua kuin että olit Majorcalla - ihanko oikeasti lensit sieltä Madridiin? Sehän on sitten hienoa jos niin teit.Siun kanssa oon kyllä ihan samaa mieltä, että negatiiviset v-sanoja sisältävät viestit eivät kuulu tähän keskusteluun. Serranot ovat iloinen ja positiivinen ohjelma. Ottakaa oppia!
- El hombre de hielo
puutteita? kirjoitti:
Serranot kuvattu Madridissa? Mallorca on Saari Välimeressä. Katso kartasta välimatka ko. paikkojen välillä.
En malta olla kysymättä, että etkö tosiaan tiedä että Mallorca on Espanjassa. Vai mistä johtuu marinasi, samasta maasta on kysymys.
- Espanjaa tietty
El hombre de hielo kirjoitti:
En malta olla kysymättä, että etkö tosiaan tiedä että Mallorca on Espanjassa. Vai mistä johtuu marinasi, samasta maasta on kysymys.
ja kun lähdetään kahdeksi viikoksi Mallorcalle aurinkolomalle niin tottakait käydään myös Madridissa.Niinkö? Mallorca on todellakin saari Välimeressä ja Madrid on keskellä Espanjaa, mantereella. Vilkaise karttakirjaa...
- El hombre de hielo
Espanjaa tietty kirjoitti:
ja kun lähdetään kahdeksi viikoksi Mallorcalle aurinkolomalle niin tottakait käydään myös Madridissa.Niinkö? Mallorca on todellakin saari Välimeressä ja Madrid on keskellä Espanjaa, mantereella. Vilkaise karttakirjaa...
Joo, jäi toi yksi viesti lukematta välistä, luulin, että kysyttiin vaan dvd ostamisesta, eikä käymisestä missään Madridissa.
- fanittaja92
siellä serranoiden tekopaikassa
- españa
olin mallorcalla ja madridiin pääsee vaan lentokoneella/laivalla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982