Tottakai The 69 eyes on paras! eihän parempaa bändiä voi olla! kiertänytkin niin paljon maailmaa!
69 eyes on paras!
7
812
Vastaukset
- Mustamadonna
Ehdottomasti Suomen paras bändi. Tulihan tuo taas eilen todistettua Ruisrokissa. Joka festarina on täysin paska. Mut kun tässä lähellä asun, miehiä oli pakko mennä katsomaan. 5 vuotta fanittanut ja siihen 40 vuotta ikää lisää. Kaverit ei tajuu mua !
- TranSylvia
69 EYES OLI MAAILMAN PARAS RUISROKISSA. AAMEN.
- kirzuli
The 69 eys on paras. Ei muakaan kukaan ymmärrä, olen jo koht 40 ja kuuntelen niitä koko ajan. No saman ikäsiähän ne on itsekin. olis kiva löytää joku samanhenkinen kaiffari jonka kans käydä keikoilla. .t.Kirzu
- jyrki69 fani
mä oon sun kaa ihan samaa mielt. THE 69 EYES on paras bändi
- 69<3
Sehän se! Paras bändi! eikä mikään muu!
Harmivaan etten keikoille pääse ku alaikänen oon(onhan niitä keikkoja kyllä alaikäsillekkin,mutta ne on niin kaukan)!!!!!
PARHAITA; jussi69 ja jyrki69!
- maria882
jeeeee .sä oot oikeessa 69 eyes fani. se on paras.the 69 eyes rulaaa
- Jyrki69 fanittaja<3
Sama juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840