Vaativa morsian?

aivopähkinä

Ongelmana on kaasoni ja itseasiassa ne kaverit jotka ovat yhteisiä kaasoni kanssa. He ovat kovin juhlivaa porukkaa, itse rauhoituin joitain vuosia sitten eikä edes juominen enää kiinnosta (he kommentoivat aina tylsäksi kun en jaksa baariin tms).

Nyt polttareita miettiessä hän on onneksi tuumaillut mistä minä tykkäisin, ilmoitinkin että joku laskuvarjohyppy/vapaa ratsastustunti/pieni eväsretki luonnossa ja/tai rento iltapäivä jossain kylpylässä taikka kiva lounas ravintolassa riittäisi, mutta hän pillastui miksei saa kyykyttää minua pitkin kyliä ja nolata ties minkä marketin eteisessä.

Välit nyt eivät menneet, mutta hän tuumasi minun olevan vaativa morsian, onko näin?
Hän vallan unohti sen tosiseikan että kärsin torikammosta, joten jos hän nyt sitten on raahaamassa minua ihmispaljouden keskelle juotettavaksi, popsinko purkillisen rauhoittavia vai sanonko tylysti "ei kiitos, heippa"?

5

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimisissa jo!

Minulla ei ollut mitään ryyppypolttareita. Kävimme kavereiden kanssa ihan limonaadilla ja juttelemassa niitä näitä. Minun mielestä polttarit ovat ihan typeriä, nolata nyt toinen ihminen. Kukaan ei onneksi minulle suuttunut.

Myös eräs sukulaiseni meni naimisiin eikä halunnut polttareita. korkeintaan akkaporukalla syömään ravinteliin. Hän jopa ilmoitti, että jos joku polttarit järjestää ja pistää kävelemään kanapuvussa tms. niin hän kyllä suuttuu ja todella.

Elikäs, et ole vaativainen. Olet omanlaisesi, ja haluat sinunlaisesi pippalot. Voit ihan hyvillä mielillä ilmoittaa, että sinun juhlat ja sinä haluat niistä sinunlaisesi. :)

• Huoltaja

sanoa tylysti vaan että pidä typerät polttaris! Jokaisella on oikeus kieltäytyä,niin minäkin tein. Polttarit ovat vanhanaikaiset ja kaikinpuolin perseestä!!!!!!!!

• riittävän vaativa

Ilmoitin jo kauan ennen häitä etten missään nimessä halua mitään naurettavia polttareita. Järkyttävät ryyppy ja nolauspolttarit ovat kyllä muutenkin jo poistuneet muodista.

Sen sijaan järjestämme isolla vuokramökillä morsiussaunan, jonne tulevat naispuoliset ystävät ja sukulaiset. Koska porukalla ei ole tapana harrastaa mitään kovia ryyppiäisiä, otetaan mukaan myös pienemmät naiset, mm. 9 kk vanha serkkuni.

• ei polttareille

miksi me ei olla omista hääsuunnitelmista puhuttu edes vanhemmillemme yhtään mitään. Ei ketään saa nolata, enkä muutenkaan jaksa koko kännäämistouhua. Polttareista on mennyt idea kokonaan, enkä niitä itekkään halua järjestettäväksi. Itseasiassa, pidämme ihan pienet häät aivan lähisukulaisten läsnäollessa, ja kaverit jääkööt rannalle ruikuttamaan.

• vaimotar

Kaason tulisi tieysti miettiä ensisijaisesti morsiamen mahdollisia toiveita (tai mikä ehdottomasti ei ole mieleen), mutta myös keitä muita morsiamen lisäksi polttareihin on tulossa ja miettiä ohjelmaa senkin mukaan, vaikka morsian onkin pääosassa.

Vaikka itse olisi hyvin palkattu huimapää, voi kutsutuissa olla vaikkapa varattomia opiskelijoita, työttömiä korkeanpaikankammoisia. Eli kaikille kiva ohjelma ei välttämättä ole helikopterilennätys majakkasaarelle, jossa laskeudutaan köyden avulla alas majakasta.

Oma kaasoni järjesti seitsemälle hengelle kalliin saunaillan, vaikka osanottajista kahdelle on tehty osittainen rinnanpoisto syövän takia, eivätkä he mielellään riisuudu vieraiden nähden. Kaasoni tunsi nämä naiset ja tiesi tilanteen. Osa kutsutuista ei siis tullut saunomaan, mutta osallistui kalliin (Helsingin keskustassa) saunan vuokraan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      241
      6746
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4154
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3165
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1597
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      30
      1461
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1379
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe