On täynnä karismaa. On hellä, intohimoinen, epäitsekäs sängyssä, itsepäinen, ylpeä ja kuitenkin kovin ujo. Hän on ihana rakastaja, mutta huono keskustelija,. Hän on aina menossa, tekee päätöksiä nopeasti kysymättä muilta. Hän ei juurikaan mieti tekojensa seurauksia tai sitä miten hänen käytöksensä muihin vaikuttaa. Hän on mustasukkainen ja omistava, silti inhoaa riitelyä. Ei kestä "heikkoutta", ei missään nimessä riippuvuutta ja haluaa elää hetken kerrallaan. Ottaa paljon riskejä, luottaa onneensa. Energiaa on vaikka muille jakaa, mutta ei ole ensimmäisenä auttamassa "uupunutta". Tykkää rahasta ja materiasta, eikä ole saita. On hyvä lapsilleen, esimerkkinä ja taloudellisen tuen antajana. "Unohtaa" menneet, mutta sydämessään kantaa aina katkeruutta, rakkautta, ikävää... Ei halua vanheta, on ikuinen lapsi, "hullu", villi ja impulsiivinen. Hyvin fyysinen, loppuviimein aika simppeli persoona.
Minun oinasmieheni
neitsytnainen
2
777
Vastaukset
- neitsytnainen-75
..että löysin viestisi :) Olen nimittäin tavannut vastikään ihanan miehen ja itsekseni miettinyt kuinkahan tässä etenis,kun toinen on tuollainen "pässi",mutta aivan ihana sellainen :)Saanko udella,oletteko kauankin olleet yhdessä ja kuinka teillä menee,kun kuitenkin persoonat ovat aikasta erilaisia.
- oikukas oikku
Pelottavaa. En ole eläissäni tavannut mielenkiintoista neitsyt naista.. :) Perheessäni kaikki muut ovat neitsyitä paitsi minä, eikä muutenkaan satunnaiset kohtaamiset neitsyiden kanssa ole olleet mitään järisyttäviä kokemuksia... Mut hyvä jos teillä toimii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721