Onko tarjota vaihtoehtoa american -07 ensiasennusrenkaille, sillä eturengas mezheler? kului loppuun luvattoman nopeasti verrattuna edellisessä pyörässäni käyttämään merkkiin. Kulutuksen kesto ei ole ainoa kriteerini vaan ominaisuudet ratkaisee.
liennee
muitakin
3
643
Vastaukset
- ja sen kuljettaja
Mulla on 07 Spede ja siinä on Metzelerin etukumi joka ensinnäkin vuotaa hiljalleen ja siitä syystä on sitten kulunut pykälille ja on nyt siis paskana 10tkm ajon jälkeen ! Mäkin tässä väijyn uutta rengasta ...
- muitakin
Vai vuotaa etukumi hiljalleen,minun asiat ovat päinvastoin takana oleva Mezeler tekee sitä samaa.
- eturengas
muitakin kirjoitti:
Vai vuotaa etukumi hiljalleen,minun asiat ovat päinvastoin takana oleva Mezeler tekee sitä samaa.
Ei onneksi vuoda,mutta 8 tonnia mittarissa ja pinta kulunut reunoista aaltomaisesti.Pintaa reilusti jäljellä,mutta rengas muuten vaihto kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686