Jokkis...

...kallistuu!

14

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kyllä

pidä paikkaansa, myyyntihinta on 1150 euroa.

• 157db

laji siitä pilalle vaikkei kaikki "pers aukiset" enään pysty sitä harrastamaan.

• se niin

on. Jokkis on kivaa.

• se sinua

on pistäny ahteriin ku tuollalailla vastaat?

• 157db
        se sinua kirjoitti:

on pistäny ahteriin ku tuollalailla vastaat?

sais kieltää koko jokkiksen, pilaavat pellet moottoriurhelun maineen paskakasoilla leikkiessään!

• on kyllä sulla
        157db kirjoitti:

sais kieltää koko jokkiksen, pilaavat pellet moottoriurhelun maineen paskakasoilla leikkiessään!

huvittava viesti!

• ole nähnyt
        157db kirjoitti:

paskakasaa juuri muualla kuin vessanpytyssä....

• Wc-harjan käyttäjä
        157db kirjoitti:

Häivy oikeesti täältä suomi24:stä mä oon niin monesti nähny sun paskakommenttejas. Sulla on ongelmia ja oot varmaan kuullu tän ennenkin. Ota se todesta. Niin moni ihminen ei voi olla väärässä. Sut on varmaan torjuttu elämässä ja nyt kun sä oot löytäny tän netin nii ikävää että sut JOPA täältä sauhustetaan ulos:(. Mutta ootko ajatellu muita harrastuksia kun nettipaskan kirjoittelu? Vaikka masturbaario,sarjakuvat,postimerkkienkeräily tai ruohonleikkuu tai muu paska työ missä sua ei näkis ihmisten ilmoilla:)))

• kerta oli
        Wc-harjan käyttäjä kirjoitti:

Häivy oikeesti täältä suomi24:stä mä oon niin monesti nähny sun paskakommenttejas. Sulla on ongelmia ja oot varmaan kuullu tän ennenkin. Ota se todesta. Niin moni ihminen ei voi olla väärässä. Sut on varmaan torjuttu elämässä ja nyt kun sä oot löytäny tän netin nii ikävää että sut JOPA täältä sauhustetaan ulos:(. Mutta ootko ajatellu muita harrastuksia kun nettipaskan kirjoittelu? Vaikka masturbaario,sarjakuvat,postimerkkienkeräily tai ruohonleikkuu tai muu paska työ missä sua ei näkis ihmisten ilmoilla:)))

kun kommentoin, sorry vaan.

• Se harjaaja
        kerta oli kirjoitti:

kun kommentoin, sorry vaan.

Jaa joku muukin on samalla nimellä sit vissii liikkeessä no tää viesti oli sille joka niitä useemman lähettää. Pistää ton dl157 vai mikä se oli nii hakuun nii tulee melko määrä roskapostia ja mist tietää mitä muita roskanikkejä tollakin on käytössä.

• väärä hinta

on korjattu Wikipediaan.

• ölpöäklj

nii aika paljon joku vuos oli jontun autost 1000 tarjousta vaan 1000 euroa maksoi

• olihan lappuja

missähän kisassa on ollu tuhat lappua samasta autosta ??????????

• Joku
        olihan lappuja kirjoitti:

missähän kisassa on ollu tuhat lappua samasta autosta ??????????

Ei missään. Hirvosen autosta oli Kartaanikunkussa muistaakseni 418 lappua. Sitä ennen ennätys tais olla Asvalttikunkusta, yhestä lauantaina tippuneesta 133:sta 349 lappua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7244
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6725
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3674
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3160
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2814
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2602
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1950
    Aihe