oon 30v ja noin 5 vuoteen pahin vuosi tämä ihan eri kuin viime vuos. ei mulla koivunuhaa oo yhtää ollu. mutta nää heinäaivastuskohtaukset kiristää päätä. lisäksi nielu ihan karhea ja tänä ek kertaa kuin olis 5mm limakerros kiini siinä. välillä oon henixsii syöny kans mutta ehkä elimistömenettäny jo kykynsä vastustaa. 1 tabl päiväs ei niitä enempä uskalla. yleensä ennne nää heinät lakkas aivaamasta keskisuomessakin jo 20.7.
mites te muut ?
kestineä jo 5vk syöty
3
545
Vastaukset
- 15.v
Olen viistoista vuotta vanha, ja aina ottanut allergialääkkeitä. Lääkkeitä olen siiteppölyaikaan syönyt yli suosituksen kun pienempi määrä ei toimi... mutta ei se oikeestaan mua haittaa, kun ei oo kauheesti tultu eleltyä ilman lääkitystä niin ei osaa oikeen niiden ottamista surra.
- Allergikko
Itselläni on ensimmäinen kesä hyvin vähäisellä lääkityksellä siedätyksen jälkeen. Se 3 v minkä siedätys kestää kannattaa kärsiä. Lääkitys vähenee oikein kunnolla ja elämän laatu paranee huomattavasti ja nyt puhun sillä kokemuksella, että ennen tähän aikaan vuodesta kuumana kesänä olin jo kortisonilla ja siedätyksestä sain anafylaktisen sokin ja nyt melkein laulattaa.
- Tittelituu
Olen syönyt Kestineä niin kauan kuin se on ollut olemassa, ainoa, mikä mulla auttaa. Lääkärin ohjeistus on mulle ollut kuitenkin 2 tbl/pv ja tarvittaessa (kuten tänäänkin) olen ottanut iltapäivällä vielä kolmannen. Eli kyllä sä voit sen toisenkin ottaa, otat molemmat heti aamulla. älä mitään heinixiä sitten enää ota!
Sitte vielä sehän on muistettava, että allergialääkket täytyy aloittaa aina ETUKÄTEEN, HYVISSÄ AJOIN ennen kauden alkua, jotta parhaiten vaikuttavat. Mulla kun "kausi" tossa toukokuulla alkaa, on käsketty aloittaa jo kuukautta aikasemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777