Espooo on suomen juntein kunta, ja tämä nettihäirikkö on psyköpaatti >>> ja sinulla loppuu avohoito hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu pyskopaati
Olet jorvin mielisairaalasta karanut psyköpaatti
Espoo on katajainen kansa
3
236
Vastaukset
- Auto- antero
Tässä on video minun entisestä elämästä >>> http://www.youtube.com/watch?v=AoDFkTJvSu8
Olen kirjoittanut kaiken itse vain sinua härnätäkseni >>> ja sinulla loppuu avohoito hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu pyskopaati - Vajaaälyinen
Kuka tuomoista p:tä kirjoittaa >>> ja sinulla loppuu avohoito hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu pyskopaati
- <<<<
HUH HUHH HUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337084- 386514
- 293564
- 453110
- 342764
- 162522
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481967- 341820