Onko todella niin tyhmiä ostajia olemassa kun mun kohdalle on sattunut. Osoitellaan sormella ja nauretaan jollekkin toisen vielä omalle.
itse myyjänä
10
1150
Vastaukset
- poismyyjä
Niinpä.Itseäni mitenkään korottamatta olen vakuuttunut,että tyhmiä ihmisiä on suurin osa tästä jengistä mitä maa päällään kantaa.
Pari sijoitusasuntoa myyneenä olen havainnut,että moni asunnonkatsoja käyttäytyy "näytössä" maailmanomistajan elkein.
Jännää sinänsä,että näiden kanssa ei ole kauppoja syntynyt,vaan ostaja on ollut "se hiljainen ja fiksu" jonka kanssa on kahvipöydän ääressä hierottu hinta kohdalleen.- miksi kannattaa
käyttää ammattilaista eikä myydä itse, sijoitusasunto on sitten eri asia.
- apua...
miksi kannattaa kirjoitti:
käyttää ammattilaista eikä myydä itse, sijoitusasunto on sitten eri asia.
ammattilaisesta on tuollaisessa tilanteessa? Et ole vissiin asuntoa ikinä omistanut.
- -myyjä ei
apua... kirjoitti:
ammattilaisesta on tuollaisessa tilanteessa? Et ole vissiin asuntoa ikinä omistanut.
rakasta niitä rätei ja lumppui eikä loukkaannnu jos niitä arvostellaan.
- dällälailla
-myyjä ei kirjoitti:
rakasta niitä rätei ja lumppui eikä loukkaannnu jos niitä arvostellaan.
Pyysin virnuilijat pihalle. En viitsinyt kuunnella mitään paskaa. Myin talon siitä kiinnostuneelle. Ainii, säästin 7000 euroa, kun en antanut rahoja välittäjälle.
- tehty...
dällälailla kirjoitti:
Pyysin virnuilijat pihalle. En viitsinyt kuunnella mitään paskaa. Myin talon siitä kiinnostuneelle. Ainii, säästin 7000 euroa, kun en antanut rahoja välittäjälle.
ja jotkut välittäjät eivät edes osaa hommiaan ja silti innokkaasti laskuttavat välityspalkkion.
- ei....
tehty... kirjoitti:
ja jotkut välittäjät eivät edes osaa hommiaan ja silti innokkaasti laskuttavat välityspalkkion.
oo tyylitajua niin ei, ostajat varmasti tekevät täydellisen pintarempan lol.
- sain 10 000 eur
dällälailla kirjoitti:
paremman hinnan ja kauppa tuli nopeemmin, kun käytin hyvää välittäjää.
Kyllä jokainen kaupan saa aikaan ja "säästää" välittäjän palkkion kun vaan laittaa hinnan esim. 30 000 käyvän tason alapuolelle. - again...
sain 10 000 eur kirjoitti:
paremman hinnan ja kauppa tuli nopeemmin, kun käytin hyvää välittäjää.
Kyllä jokainen kaupan saa aikaan ja "säästää" välittäjän palkkion kun vaan laittaa hinnan esim. 30 000 käyvän tason alapuolelle.Mulle tuli välittäjä arvioimaan asuntoa ja kaveri peilasi tulevaa myyntihintaa alueella jo aikaisemmin myytyihin muihin taloihin. Antoi 20 donaa huonomman arvion kuin talosta loppujen lopuksi itse myymällä sain. Ei se olekaan niin hullua pyytää...vai miten se nyt meni.
- arvion antoi :)
again... kirjoitti:
Mulle tuli välittäjä arvioimaan asuntoa ja kaveri peilasi tulevaa myyntihintaa alueella jo aikaisemmin myytyihin muihin taloihin. Antoi 20 donaa huonomman arvion kuin talosta loppujen lopuksi itse myymällä sain. Ei se olekaan niin hullua pyytää...vai miten se nyt meni.
Olipa siinä ihmettä kerrakseen.
Oikea välittäjä olis kuitenkin saanut kämpästä vielä sen 30000 enemmän kuin sinä itse tuhertamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336764- 376253
- 293454
- 452910
- 342664
- 152348
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481907En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777