Freestylekuski Jussi Jukka

Imatranajo

Jussi Jukka Muistojen Imatranajoissa

Yksi Suomen lupaavimmista Freestyle temppukuljettajista, Helsinkiläinen Jussi Jukka, esiintyy Imatralla Muistojen Imatranajojen yhteydessä 2.-3.8.2008.

Jukka tulee esiintymään katumoottoripyörällään kolmessa eri pisteessä, jotka ovat Vuoksen suoralla lähtöpaikka, Rajapatsaalla Mäentauksessa ja Pistetalojen ja Lyseon välisellä suoralla.

Esityksissä tullaan näkemään enimmäkseen teknisiä ja vaativia temppuja.

”Lajin suunta on muutenkin menossa siihen, että useimmat temput ovat hitaassa vauhdissa tehtyjä temppuja. Eli voisi hyvin verrata esim. kaunoluisteluun”, kertoo Jukka.

Jussin esityksessä tullaan näkemään seuraavia temppuja:
No handed wheelie (ilman käsiä keuliminen, joka on Jukan suosikki), Coaster, Circle wheelie, Seat stander wheelie, Speader wheelie, Highchair wheelie, 12 clock wheelie ja Drifting.

Jukka kertoo, että esiintyminen Imatralla on hänelle suuri kunnia ja iso juttu, koska hän oli Jarno Saariselle sukulaispoika.

Vuonna 1982 ja 1983 Imatranajoissa temppuja esitti Arto Nyqvist, jota pidetään Suomessa lajin esi-isänä.

Lisätiedot: www.jussijukka.com ja www.imk.fi

4

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Reiman

Pätkät vanhoista kilpailuista olivat mukavaa katseltavaa!

Noista pätkistä olin itsekin paikalla mm. Tepin kaatuessa Pistetalojen kurvissa 1974. Onnettomuuden näin tosin eri kulmasta.

Ja eiköhän se jokaiselle käy myös selväksi, että rata oli vaarallinen. Miehiä kannettiin paareilla oikein urakkapalkalla...

• Reiman kirjoitti:

Pätkät vanhoista kilpailuista olivat mukavaa katseltavaa!

Noista pätkistä olin itsekin paikalla mm. Tepin kaatuessa Pistetalojen kurvissa 1974. Onnettomuuden näin tosin eri kulmasta.

Ja eiköhän se jokaiselle käy myös selväksi, että rata oli vaarallinen. Miehiä kannettiin paareilla oikein urakkapalkalla...

Olin itsekkin monena vuotena katsomassa. Jolloin tapahtui tuo surmanajo Vuoksensuoran päässä, niin olin melkein suoran päässä järkkärinä valtionpuku päällä. Olen muutaman kerran käynnyt Virtasalmella sammutus- ja ensiapuhommissa. Kun vertaa nyky pyörien vauhtia entisaikoihin, niin nykyiselle radalle ei olisi saanut minkään tason kilpailu lupaa.

Imatran moottorikerho myy DVD:tä vanhoista ajoista. Tässä linkkiä.

http://www.imatranmoottorikerho.fi/

• Reiman
        anssi.p kirjoitti:

Olin itsekkin monena vuotena katsomassa. Jolloin tapahtui tuo surmanajo Vuoksensuoran päässä, niin olin melkein suoran päässä järkkärinä valtionpuku päällä. Olen muutaman kerran käynnyt Virtasalmella sammutus- ja ensiapuhommissa. Kun vertaa nyky pyörien vauhtia entisaikoihin, niin nykyiselle radalle ei olisi saanut minkään tason kilpailu lupaa.

Imatran moottorikerho myy DVD:tä vanhoista ajoista. Tässä linkkiä.

http://www.imatranmoottorikerho.fi/

Vai tulevat kiljuvat tehdas-Benellit säestämään mylvivää Agustaa!

Tämä on kuulemisen arvoinen tapaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe