On vaikeaa olla nuori, yksinäinen ja "rikas". Olen huomannut etten saa sen enempää arvostusta/ihailua rikkaana kuin köyhänä. Ehkä ulkonäkö..rumuus vaikuttaa myös. "RAHA EI TEE ONNELLISEKSI".
JA "IHMISEN RIKKAUS ON KORVIEN VÄLISSÄ"..pitää paikkansa.
Ei kannata haluta olla miljonääri, köyhempänä kaikki oli paremmin, paljon paremmin.
OIKEITA ystäviä ei saa, edes rahalla.
Ja mitä näillä rahoilla tekee, kun ei ole ketään kenen kanssa niitä käyttää. Annan vielä kaiken pois, apua tarvitseville Afrikan lapsille.
T: Säälittävä ja onneton.
Älkää halutko!
5
707
Vastaukset
- köyhänä aina
Moro, jos sua ahdistaa olla rikas, anna mahdollisuus köyhälle.
Jos ei muuten niin anna minun näyttää sinulle kuinka nauttia rahoista, vain mielikuvitus esteenä.
Mielestäni vain luova ihminen voi olla onnellinen rikkauksista.
ota yhteyttä esa.suuronen@luukku.com niin laitetaan rahasi tuottamaan iloa sinulle ja samalla hyödyttämään yhteiskuntaa. - Onnellista vai
Rahalla ei onnea saa.
Köyhyys on parempi. - Guitar83
Mutta turvaa ja mukavuutta se tuo. Ainakin luulen, kun omaa kokemusta ei oikein ole. Toisaalta ehkä liiallinen maallinen rikkaus tuhoaa myös samalla osan unelmista ja tavoitteista. Mutta olisi se silti hienoa olla rikas, tai edes varakas. Voisi rakentaa itselleen kotistudion ja ihan kunnollisen treenikämpän bändikäyttöön.
Mutta meitä on niin erilaisia. - <<<<
JA JOS OIS MILJÖNÄÄRI NIIN SITTEN REISSAIS PALJON AINA ITALIAA MYÖTEN JA KIERTELISI SUOMEA
- <<<<
JA SITTEN REISSAISI PALJON YMPÄRI SUOMEA JA MM SÄKYLÄSTÄ HARJAVALTAAN JA HARJAVALLASTA PORIIN JA PORISTA TAMPEREELLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1774592Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372514- 1562182
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161709- 811338
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241271Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321183Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451160Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117877