Magian turvallisuudet

Devil_Clown

(kopio aiemmasta viestistä, vain ensimmäinen rivi)
Mitä varten Voodoo-nukkeja ja Magiaa on sitten tehty? Aloin kiinnostua Magiaan, koska satuin löytämään tämä palsta, kun eräs nainen kertoi kärsineensä Voodoo-kirouksella, toinen henkilö sai kirotun esineen, ja tytölle iski lemmenloitsu, vaikka hän inhoaa poikaa syvästi?

Viime aikoina kun varoittelin Magian käytöstä etteivät ne ole mikään leikin asioita, niin mietin onko Suomessa sellaisia agentteja, jotka ovat kiinnostuneet paranormaaliin ilmiöihin? Vaarana on se että se voi aiheuttaa ihmiskunnan epätasapainoisuutta. Tähän hetkessä ihmiset ovat tottuneet elää tavallisessa elämässä. Jos ihmiset OLISIVAT tunteneet Magiaa satoja vuosia sitten ja sitä käytettäisiin yhä nykyaikana, ihmiset olisivat ymmärtäneet ja tottuneet Magian olemassaoloa. Mutta koska tässä elämässämme olemme eläneet "tavallisina", Magian olemassaolo olisi aluksi vaikea ymmärtää. Esim. Heroes-sarjassa (jos olette nähneet sitä sarjaa) Sylar-pahiksen äiti käyttäytyi täysin murtuneena, kun hän ei ymmärtänyt yliluonnollisuutta ollenkaan. Parapsykologia-palstalle henkilö sanoi, että ne ihmiset jotka eivät usko yliluonnollisuuteen, voivat täysin seota, eikä pelkästään kestä (kuten kauhuelokuva Ring, amerikan-versio). Mitä tapahtuisi jos ei-uskovaiset itse näkisivät tämän tapauksen? Hekin sekoilisivat täysin!

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filia Ferus

niin monia asioita tapahtumasta ja toteutumasta.
      Ennen noitia poltettiin roviolla. Kuka silloin halusi julistaa kaikelle kansalle maagisista kyvyistään? Auta armias, jos jokin pelkkä sattumus viittasikaan moiseen. Täysin viattomia ja asiaan vihkiytymättömiä poltettiin noituuden varjolla, jos haluttiin kyseisestä henkilöstä eroon. Jos esim. mies oli ihastunut naiseen, keksi hän itse tai hänen vaimonsa syyttää tätä viatonta naista (joka ei ollut kiinnostunut miehestä pätkääkään) noituudesta. Ja nainen sai maksaa toisten oikuista hengellään. Sairasta.

• 3000v sitten olin Persiassa Maagikkona. Magia on oikeasti taikuutta ja sen hallitsemista.
      Ei mikään ole yliluonnollista se on enemmänkin luonnonlaikien hallintaa.
      ~~~ On itsestä kiinni onko valkoinen vai musta Maagi, sillä välillä ei voi olla.
      VT rofeetat olivat myös Maagikkoja.
      Mitä tarkoita uskovaisilla. ???

• Devil_Clown

Tarkoitin sitä että ihmiset eivät usko Magiaan, Voodoon ja yliluonnollisuutta. Sitä minä tätä tarkoitan!

• jos ei vain käsitä
        Devil_Clown kirjoitti:

Tarkoitin sitä että ihmiset eivät usko Magiaan, Voodoon ja yliluonnollisuutta. Sitä minä tätä tarkoitan!

Suuri osa ihmisistä ei suostu edes ajattelemaan,
        saatikka hyväksymään magian aitoutta.
        Valava määrä esim. wiccalaisista ei pidä magiaa TODELLISISSA arvossaan. Jokainen joka tuntee ja tietää magian olevan paljon muuta kuin kuvitelmaa, ei koskaan käyttäisi sitä kutsumiseen, vasemman käden polun tien kulkemiseen, yms.

Lisäksi suurin osa ihmisistä jotka valittavat kärsivänsä kirouksista ja muista, ei edes ole kosketuksissa magiaan (myöskään kohteena).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6119
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5633
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2457
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2198
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe