Lopettakaa noi juonipaljastelut ja pitäkää ne omana tietonanne.
Toivoo yks katsoja
Stop juonipaljastuksille!!!
10
1123
Vastaukset
- lukemaan
Pysy poissa.
- ........
Miks sä sit tuut tänne jos et haluu kuulla juonipaljastuksii???!!!!!!!!ehkä kuule muut haluu!!!´´
- da-capo
........ kirjoitti:
Miks sä sit tuut tänne jos et haluu kuulla juonipaljastuksii???!!!!!!!!ehkä kuule muut haluu!!!´´
Mitä järkeä on seurata mitään sarjaa, jos tietää lopputuloksen? Et kai lue kirjastakaan ensin viimeistä sivua?
- ihan tyytyväisiä
da-capo kirjoitti:
Mitä järkeä on seurata mitään sarjaa, jos tietää lopputuloksen? Et kai lue kirjastakaan ensin viimeistä sivua?
Eipä siitä nyt ollutkaan kysymys.
Vaan että näillä keskustelupalstoilla halutaan kommentoida tuleviakin tapahtumia muiden juttujen lisäksi, kun ne kerran ovat tiedossa ja kaikkien nähtävillä netissä.
Jos oikeesti ei halua tietää, niin kannattaa vaan seurata telkasta ja jättää nämä sivut netistä käymättä ja lehdet lukematta.
Niin se vaan on. - En sama haloo
da-capo kirjoitti:
Mitä järkeä on pyöriä keskustelupalstalla jossa tasan tarkkaan tulee ilmi myös tulevia tapahtumia jos niistä ei mitään tietoa halua???
- minä luen
da-capo kirjoitti:
kirjasta aina ensin viimeisen sivun :)
- da-capo
minä luen kirjoitti:
kirjasta aina ensin viimeisen sivun :)
Eipäs nyt sotketa kansia ja sivuja.Yritän välttää juonipaljastuksia sisältäviä viestejä siinä kuitenkaan aina onnistumatta.Onneksi suurin osa viesteistä kuitenkin koskee menossa olevia jaksoja ja niitä on ihan kiva lukea.
- anGer
da-capo kirjoitti:
Eipäs nyt sotketa kansia ja sivuja.Yritän välttää juonipaljastuksia sisältäviä viestejä siinä kuitenkaan aina onnistumatta.Onneksi suurin osa viesteistä kuitenkin koskee menossa olevia jaksoja ja niitä on ihan kiva lukea.
No kyllä lähestulkoon jokaisessa topicissa jossa on juonipaljastuksia niin siellä lukee se SPOILER!! ja jos ei niitä halua lukea niin PYSY POISSA!!!
- mäIM
anGer kirjoitti:
No kyllä lähestulkoon jokaisessa topicissa jossa on juonipaljastuksia niin siellä lukee se SPOILER!! ja jos ei niitä halua lukea niin PYSY POISSA!!!
mitä huötyä on jos lukee esim "SPOILER Lucían kuolema"
sillonhan koko juttu on julki, ilman että avaa topiccii, ja koko spoiler sanasta ei ole hyötyy
- ...
Minulle ainaki on ihan sama, kunhan niitä juonareita ei paljasteta otsikoita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717