Toisilla miehillä on jotenkin kummallinen tarve lytätä maanrakoon sellaista toista miestä, joka ilmiselvästi on seksikäs, komea, hurmaava, seksikäs, suosittu, hauska, seksikäs, ihailtu, taitava, seksikäs jne.
Kattelin vaan noita "Marcos ei osaa englantia/ei osaa näytellä"-tyylisiä viestejä mitä tällä palstalla tossa muutama on ilmestynyt.
Kateuttako se sitten on?
Hölmöä.
Miehillä on ihmeellinen tarve
6
984
Vastaukset
- En ole mies
Marcos seksikäs?? Hänen englannin taitoihin ja ym. taitoihin en ota kantaa, mutta seksiä siinä miehessä ei kyllä ole.
- En ole minäkään mies
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
- on kamala
En ole minäkään mies kirjoitti:
Minusta se taas vaan on ihqu!!! Ihanaa että sen näkee kohta livenä esiintymässä, näkee ja kuulee!
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
- ulpukka70
on kamala kirjoitti:
siis ihan HIRVEÄ JA ÄLLÖTTÄVÄ
"Seksikkyys", "Ihanuus" ja muut ominaisuudet on katsojan silmissä. Toisen mielestä komee voi olla toisen mielestä ihan arkinen. Minun mielestä Marcos on tavallinen - ei komea minun silmissä.
- ymmiJ
Näin miehenä halusin tuoda oman näkemykseni esille tuohon Franin ulkonäköön liittyen. Mielestäni Fran näyttää aivan tyypilliseltä espanjalaiselta. Seksikkydestä jne. en voi kantaa ottaa koska olen kyllä kiinnostunut siitä vastakkaisesta sukupuolesta... Veronica Sanchez=guapa! Noita kielijuttuja en kommentoi, itse olen todella kiinnostunut espanjan kielestä. Englannin vois kyllä joskus heittää...jonnekin.
- chocoman
franin englanninkielen taidost vois sanoa sen verran,että ku se oli ylen haastattelussa tossa viime talvena, niin alussa se puhu ihan kohtalaisesti englantia, mut lopussa se tarvitsi tulkkia, eli fran vastas espanjaks. Mulle ei ole niin väliä puhuuko joku enkkua vai ei, mut jos haluaa menestyä maailmalla täytyy osata puhua englantia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840