Musta on kiva, kun meillä on kaikki nämä vuodenajat.. Kesän lämmöstä nauttii enemmän, kun on ollut kylmä talvi. Ja vaikka syksyllä on märkää, niin ruska on kaunista ja mä ainakin oon hyppiny koko ikäni lehtikasoihin.. :) Sit tulee ensilumi ja valkoinen huntu peittää maan. Ulkoa tullessa posket on punaiset ja sitten voi rentoutua kuuman kaakaon kanssa. Entä kevät? lintujen laulu aamulla ja tunne, kun auringonsäteet lämmittävät vielä kylmää maata ja se ensimmäinen leskenlehti, jonka löytää. Sitten onkin vuorossa ihana, lämmin ja aurinkoinen kesä... :) nää kaikki täydentää toisiaan ja antaa meille vaihtelua elämään. :)
VUODENAJAT KUNNIAAN!!!
2
844
Vastaukset
- missäs
on se paljon puhuttu ilmaston lämpeneminen??
taitaa olla vain poliitikkojen pas...a puhetta,
että saadaan nostettua kaikenmaailman energia
veroja ja saadaan pönkitettyä omaa asemaa,
mutta luonto kertoo totuuden ei näin vit...n
kylmää kesää ole ollut mies muistiin.Joten se
siitä lämpenemisestä?!?- ilmasto lämpenee
Kyllä se ilmaston lämpeneminen on totta.. Ikävä kyllä. Tosin siitä ei kerrota aivan kaikkea. Olen itse kuullut, että osasyynä olisi parin tuhannen vuoden kuluttua sapuva jääkausi, jota ennen on vuorossa lämpökausi. Että näistä säännöllisesti tapahtuvista luonnonilmiöistä syytetään ihmistä. Tosin voisimme me kyllä vähemmän saasteita maapalloon päästää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1775690Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442643- 1562232
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321466- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621337Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988