Elikkäs onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta, onko minkälaisia vikoja ollut?
corolla 1.4 vvt-i 2001 kokemuksia
10
6666
Vastaukset
- vvt-i
Mulla oli tuollainen vm. 2000 Liftback.
Viat: toinen taustapeili oli ostohetkellä halki. - toizota
Yksi iso vika tuollaisessa on, siinä ei ole ajo-ominaisuuksia käytännössä ollenkaan.
- toizota
sen varmasti huomasittekin
- Ent. omistaja
Miinukset:
1) ajo-ominaisuuksissa ei ollut kehumista
2) laiska
3) sisämelua enemmän kuin 2000-luvun autossa saisi olla
4) jotenkin "muovisen" tuntuinen koko auto
= niin japsi kuin olla ja voi :(
Plussat:
1) ei suurempia vikoja
= niin japsi kuin olla ja voi :)
Eli ihan luotettavan tuntuinen peli, mutta edellä mainitsemistani miinuksista johtuen vaihdoin erääseen varsin vihattuun saksalaismerkkiin.
Mutta luotettavahan tuo corolla on, jos sitä haet. Eikä vie hirveitä määriä bensaa 1.4 koneella. Mutta minun mielestä autossa pitäisi olla vähän muutakin. Puhtaasti mielipidekysymys.- Jhnm
Moi, riippuu mihin vertaa mutta corollan 1.4 Vvt-i hakkaa suorituskyvyssä monet 1.6:t. TL:n testissä siitä penkitettiin 110 heppaa, kone siis normiauton normikone. Joten, laiska se ei ole kokoisekseen missään nimessä.
- ent. omistaja
Jhnm kirjoitti:
Moi, riippuu mihin vertaa mutta corollan 1.4 Vvt-i hakkaa suorituskyvyssä monet 1.6:t. TL:n testissä siitä penkitettiin 110 heppaa, kone siis normiauton normikone. Joten, laiska se ei ole kokoisekseen missään nimessä.
Toki kokoisekseen yllättävänkin pirteä. näppärä kaupunkiauto. Olen vaan ehkä liiankin tottunut yli 150hv tehoihin :/
- nykyisin nissanisti
Itselläni oli puoli vuotta sitten vielä -00 liftback.
Ainoa varsinainen vika oli että toissa kesänä se alkoi käydä nykien ja moottorinohjauksen varoitusvalo syttyi. Korjaamo löysi vikaa ilmamäärämittarista, ja vaihtoivat sen. Maksoi 300 €. Starttimoottori alkoi vähän oireilla juuri ennenkuin vaihdoin auton pois. Öljyö joutui lisäämään litran verran vaihtovälien aikana. Muuten ei mitään vikoja. Käyttökustannuksiltaan edullinen auto siis, ja halpa vakuuttaa.
00-01 vuosimallien Corollaa ei pidä ominaisuuksien osalta vertailla samanikäisiin "Golf-luokan" autoihin, koska se on pienempi ja ahtaampi. Sitä pitää ennemmin vertailla pikkuautoihin kuten VW Poloon, Skoda Fabiaan tai Renault Clioon. Niihin verrattuna Corolla on ihan käypä peli, tosin vähän kallis. Jos sinulla on vähänkin tavarankuljetustarvetta, osta ehdottomasti liftback tai farmari. Liftbackia voi ennenkaikkea kehua ulkomuodoilaan kauniiksi.
Haukutut ajo-ominaisuudet paranevat hiukan oikeilla rengasvalinnoilla, ja pitämällä renkaissa vähän korkeampaa painetta kuin mitä ohjekirjoissa lukee. Rengaskoolla 14/185/60 ohjaus on vakaampi kuin vakiorenkailla. - Jarruraita
Susiruma auto (näyttää lada 110ltä), ajomukavuus...no sitä ei käytännössä ole, penkit tehty alle 160cm/55kg ihmiselle, rengasmelu, naurettavan halpa yleisilme myös sisällä, alitehoinen mutta silti suurikulutuksinen keskikulutus yrittämällä tientukkona olemalla 6.7L/100km ja normaaliajolla yli 8. En tiedä kenelle näitä autoja tehdään koska kaikista muista merkeistä löytyy edes jotain kehumista, jos ei muuta niin edes hinta.
- Anonyymi
Sinähän varsinainen huuliveikko olet ....ja varmasti helvetin ruma kun oot ajanu moisella vehkeellä....😆
- Neekerimalliei
Minulla juuri tämä, liftback mallina. Koneremppa tehty joskus 8 vuotta sitten, lieneeköhän siinä syy miksi kuluttaa niin vähän polttoainetta? Kesällä pääsen helposti noin 5,8 litran kulutukseen sadalla. Ilmamassamittarin olen kerran putsannu jarrucleanerilla kun alkoi nykimään (silloin myös kulutus litran suurempi). Startti talvella jumitti, mutta pärjäsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738