Suomalainen,Ruotsalainen ja Norjalainen kilpailivat siitä kenellä on pisin lipputanko.Ensin oli Ruotsalalainen ja sanoi:minulla on niin pitkä lipputanjo että jos sieltä tiputtaaa kukan se ehtii olla kuihtunut ennen kuin se on jo maassa.Sitten oli Norjalainen ja sanoit:että minulla on niin pitkä lipputanko että jos tiputtaa omenan se ehtoo olla jo mädääntynyt ennen kuin se on maassa.Ja sitten sanoin Suomalainen:Minulla on niin pieni lipputanko että jos tiputtaa vauvan se ehtii olla vahnus ennen kuin se on vanhus.
S,R & N
Nimetön
1
2428
Vastaukset
- jotenkin tyhmä
kun en ollenkaa tajunnut tätä... oliko se lipputankokisa pisimmästä vai pienimmästä? ja mikä on vahnus jos se ei ole vanhus, ja mitä järkeä viimeisessä lauseessa on?
huono huumorintajuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686