Mies ei laukea

naisystävä,,,

Missähän vika kun mies ei laukea? Kaikki toimii kuten pitääkin ja pitkään, mutta ei vaan laukea. Naisellehan tämä on tietysi ihanteellinen tilanne, mutta miestä asia vaivaa.

20

7473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa tyydytettyä?

Minäkin olen elämäni aikana kohdannut kaksi miestä,
      jotka eivät ole lauenneet. Miten nämä miehet saa tyydytettyä?

• Tunteetoonnn.

jos on niin kuin minä,eli yksikään nainen ei ole saanut minua laukeamaan, yrittäjistä ei ole ollut pula.Siis olen hetero mies ja itse luulen että johtuu siitä kun en tunne mitään.

• .......

handjobilla

• tunteetooonn
        ....... kirjoitti:

handjobilla

on sitä monia kertoja käsinkin yritetty vaan ei tule,ja en ole ikinä syönyt mitään pillereitä ym.En juo enkä tupakoi.Mutta se hyöty on että naiset saa ainakin tarpeeksi.

• jos haluut kertoo...
        tunteetooonn kirjoitti:

on sitä monia kertoja käsinkin yritetty vaan ei tule,ja en ole ikinä syönyt mitään pillereitä ym.En juo enkä tupakoi.Mutta se hyöty on että naiset saa ainakin tarpeeksi.

niin tarkotatko, että et fyysisesti tunne mitään vai tarkoitatko, että tunteeton tunnetasolla?

• tunnnteeeetooon
        jos haluut kertoo... kirjoitti:

niin tarkotatko, että et fyysisesti tunne mitään vai tarkoitatko, että tunteeton tunnetasolla?

fyysisesti tunnoton,no ehkä henkisestikin olen aika kylmästi ajatteleva.

• mieleen

se, että käyttääkö mies ns "onnellisuuspillereitä"? Ovat ns uuden ajan mieli-alaa kohottavia ja auttavat mm jännittämiseen, paniikkihäiröön, lievään masennukseen jne..

Tunnetusti aiheuttavat myös sen, että libido heikkenee ja seksi ei tunnu miltään...menee herkkyys ja joillakin on mahdoton saada orgasmia. Sama ilmiö myös naisella, joka käyttää k.o lääkkeitä.

• kokeiltu

Jeps, tuttu tilanne. Serotoniinia söin muutama vuosi sitten jonkin aikaa. Jossain vaiheessa vaan katosi mahdollisuus saada orgasmi. Kun ei lauennut niin ei lauennut, tekipä mitä tahansa. Ex tietenkin tykkäsi...

Itselläni meni tilanne siihen, että laukeamattomuus kääntyi oikeasti fyysiseksi kivuksi. Alavatsaan viilsi jumalattomasti, varsinkin seksin aikana. Päätin sitten lopettaa pillereiden popsinnan, juteltuani lääkärini kanssa. Tottakai vaikutus kesti lopettamisen jälkeen jonkin aikaa, mutta kun vaikutus sitten ajallaan loppui, se ensimmäinen laukeaminen oli kyllä ehkä yksi helpottavimpia kokemuksiani :-).

Ja niin maailma muuttuu, nykyisin pystyisin laukeamaan kyllä, mutta nyt puuttuu se sopiva partneri :-/

m-49

• Mies-20v

Itselläni on samankaltainen ongelma, en tule tyttöni kanssa millään.

Ainoa tapa on ollut jo tuomainittu "handjob" mutta siihenkin menee maku pidemmän päälle.

Omallakohdallani voin kyllä laittaa asian osittain lääkkeiden piikkiin, käytän juuri paniikkioireisiin tarkoitettuja lääkkeitä, ja olen huomannut että "kestoa" on tullut huomattavasti lisää.

• ihannetilanne

naiselle; tai ei mulle ainakaan. Pikemminkin tulee riittämättömyyden tunne, turhautuminen ja kaikki paska, mikä ei kuulu seksiin. Lisäksi mä alan pohtimaan ammattini kautta, mikä miehen korvien välissä mättää, jos MINÄ en saa tyydytettyä ja laukaistua miestä.
      Ihannetilanne naisena on saada mies ensin haluamaan seksiä kanssaan lähes järjettömästi, saada kunnon orgasmit ja sitten viedä mieheltä taju orgasmin takia. Se se on palkitsevaa, ei tuntikausien turha jyystö.

• kuitenkin..

pidä ammattilaisen roolimuistissa, että naistenlehtijuttuja tulkitessa tulee aina laittaa vähän 'lantrinkia' joukkoon.

• ihannetilanne
        kuitenkin.. kirjoitti:

pidä ammattilaisen roolimuistissa, että naistenlehtijuttuja tulkitessa tulee aina laittaa vähän 'lantrinkia' joukkoon.

mulla tosiaankin on tarjolla hyvää seksiä, enkä tarvitse tarinoitteni rangaksi naistenlehtiä. Lantrinkiä sen paremmin,koska en ammatistani johtuen käytä mitään sellaista mitä pitäisi lantrata.
        Sorry kun kerroin, että pitkään jyystäminen ei välttämättä ole naisen onni.

• vaikeasti laukeava

Itse olen myös "vaikeasti laukeavaa" sorttia. Mutta itse ajattelen asian niin päin, että parempi olla laukeamatta, kuin laueta ennen naista. Nainen on kuitenkin yleensä se vaikea pala, joten kun naisen saa laukeamaan niin sitä tuntee itsensäkin kunnon mieheksi. Itse voin kyllä sitten hoidella itseni muuten, jos on tarvis, joten tuostakaan ei tarvitse naisen kantaa huolta. Ja homma ei mene jyystämiseksi kun lopettaa seksin siihen, kun nainen on saanut tarpeeksi.

• täälläkin

Silloin on hyvä lopettaa kun nainen on lauennut ja tyytyväinen. Tuntee itsekin tyytyväisyyttä vaikkei laukeisikaan.
        Laukean n. joka 5 kerta.

• miehessä mitään wikaa ole tjn
      on wain saanut kuulla ihan riittämiin sitä et "ai sä tulit jo" :=)
      ja siitä on ottanut opiksi :=)
      eikä muuten waiwaa miestä tai ainakaan kaikkia :=)
      naiset ensin :=)
      waikka heikoille jäille :=)))))

• hlasam

haluan sitä samaa!

• karppa

ongelma. Kun nainen levittää niin mä laukean ennenkuin pääsen edes päälle ja saan mun pientä kalua naiseen. Kamala ongelma.

• Jos on vaikka kolmas kerta saman vrk aikana, niin ei sitä kovin helpolla enää laukea, vaikka nauttiikin kovasti... Varmaan keski-ikä sen teettää :)

• itsellä ollut

tuota vaivaa suhteen alussa...nyt homma vähän tasoittunut kun tullut kumppani tutummaksi ;)
      Välillä on kuitenkin ihan mukava kun voi hommailla niin kauan kun se on mukavaa :) Joskus lopetetaan vaikka en ole lauennut, hyvin tyydyttyneenä kuitenkin ;)
      Tekis kyllä mieli joskus ihan pikapano :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe