Ottakaa mallia pojat tästä kun oon ite leikkiny photarilla jo iät ja ajat ja oon mielestäni aika hyvä jo siinä ja tein tossa sivutki ja voitte mennä kattomaan ne tosta osotteesta kuin http://tsornobyl.webs.com/fin.html
Ottakaa mallia pojat
9
1678
Vastaukset
- En kerro..!
Toivottavasti intoa riittää kehittää kotisivuja hieman pidemmälle...!
Yksi työ / kuva...eikä muuta....! - ON PS 7
"Ottakaa mallia pojat tästä kun oon ite leikkiny photarilla jo iät ja ajat ja oon mielestäni aika hyvä"
Ei löytynyt mitään merkkiä Photarin osaamisesta, puhumattakaan sivujen teosta.
Ei kun opettelemaan... - Tsiisus.
Säälittävä ja nolo saitti, kaikinpuolin.
Jos osaisit homman paremmin, tekisit tuning visualisoinnin mallinnusohjelmalla.
- Valokuvaajat?
Sellaista osaisi, kun Photoshop on mennyt ganglioon saakka. Se "ainut oikea".
- jotakin kertova
Valokuvaajat? kirjoitti:
Sellaista osaisi, kun Photoshop on mennyt ganglioon saakka. Se "ainut oikea".
"Voit käyttää koodia, mutta kysythän ensin."
Mikä toikin kommentti on, ei siihen mitään lupia tarvita, että käyttää lähdekoodia.
- sivut
Fontti liian pieni. Värivalinnat perseestä, sivun koko mitättömän pieni. Kuvat sottaisia ja pieniä. Kielioppi hanurista ja teksti rasittavaa luettavaa. Kannattaisi harjoittaa sitä ajatuksenjuoksua kun kirjoitat sisältöä. Ei kukaan jaksa lukea tuollaista oksennusta.
Arvosana asteikoilla 0-5...saat arvosanaksi 2 - in2illusion
Ensinäkin sivustosi layout on erittäin epäammattilaista, mitä tulee sun 1 photoshop työhön. Plussaa siitä, että yritys on varmasti ollut kova. Mutta kenen pitäisi ottaa tästä mallia ? Ja vuosien kokemusta ? hmm.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980